Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Roksana Gliszczyńska awansuje na stanowisko SEO lead w KERRIS

O autorze
0 min czytania 2022-10-06

W ramach nowego stanowiska Gliszczyńska zajmie się zarządzaniem zespołem SEO, obsługującym takich klientów jak: BNP Paribas, Tauron, Roche, Kruszwica, Plenti czy Autoglass, a także rozwojem portfolio agencji.

Gliszczyńska dołączyła w KERRIS na początku roku. Poprzednio związana z agencją Nprofit. Jako Team Lead odpowiadała za tworzenie i realizację strategii dla licznych sklepów i firm z branż takich jak między innymi medyczna czy dziecięca.