Martyna Oracka dołączyła do zespołu BrandTime

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rośnie w siłę. Do zespołu, obejmując stanowisko sales managera, dołączyła Martyna Oracka. Jej szerokie kompetencje związane z działaniami branded contentowymi będą wsparciem dla organizacji przy tworzeniu i sprzedaży wielokanałowych projektów.
O autorze
1 min czytania 2022-10-06

Martyna Oracka w ramach rozwoju firmy BrandTime objęła stanowisko sales menager. Będzie odpowiadać za współtworzenie strategii sprzedażowych, jak również projektów branded content. W ostatnim czasie Martyna Oracka była managerem ds. sprzedaży w Grupie 4Fun Media oraz serwisie naEkranie.pl.

Wcześniej, przez blisko 6 lat pracowała w dziale Content Solutions agencji LiquidThread na stanowisku senior content partnership, gdzie zajmowała się rekomendacją i realizacją projektów niestandardowych. Swoją ścieżkę zawodową związaną m.in. z projektami branded contentowymi rozpoczęła w firmie Apart. W swoim portfolio ma wiele realizacji,  m.in. dla takich marek jak: FHP Vileda, Stellantis, Śnieżka, McCormic, VISA, Maspex, Samsung. Niektóre z współtworzonych przez nią projektów, m.in. dla takich marek jak: Aviva czy BLIK, otrzymały nagrody w konkursach branżowych.  

Bardzo się cieszę, że Martyna zdecydowała się do nas dołączyć. Wierzę, że jej kompetencje sprawią, iż po nasze projekty jeszcze chętniej sięgać będą klienci, którym zależy na wysokozasięgowych, szytych na miarę kampaniach branded content – powiedział Jarosław Czujak,  dyrektor zarządzający w BrandTime.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj