Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Interaktywna instalacja K2 dla Fundacji Kolorowy Świat

Zespół K2 skonstruował interaktywną instalację dla Fundacji Kolorowy Świat, która zajmuje się problemem mózgowego porażenia dziecięcego. Instalacja została wykorzystana w spocie TV, a na co dzień w praktyce posłuży rehabilitantom i podopiecznym Fundacji.
O autorze
1 min czytania 2013-10-09

Instalacja, to interaktywny instrument muzyczny, który dostarcza o wiele więcej bodźców niż klasyczny wyświetlacz. Można się w niej zagłębić i poczuć się jej częścią. Pod wpływem nacisku wyświetlają się nowe kolory, a także włączają się dodatkowe dźwięki i muzyka nabiera tempa. Całość służy dzieciakom w zabawie – obiekt zaciekawia je i dostarcza im przeżyć.

Kontakt podopiecznych Fundacji z instalacją i reakcje dzieciaków na jej doznania został uwieczniono w wizerunkowych spocie przybliżającym problem porażenia mózgowego u dzieci.

– Zależało nam na tym aby uniknąć wzbudzania litości, tylko pokazać w tej kampanii radość, nadzieję, przyszłość i prawdziwą pracę z dziećmi. Czyli to, co naprawdę daje Fundacja Kolorowy Świat – komentuje Marek Cichy, Team Leader K2 Motion.

Spot będzie emitowany w kanałach TVP od listopada do grudnia, a już dziś można go obejrzeć w kanale YouTube:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj