Głośna seria filmów #Rozmowyopracy w formie video-wywiadów z przedstawicielami pokolenia Z została nagrodzona brązem w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Dzięki wyróżnieniu jobboardu głos generacji Z wybrzmiał ponownie: Jaka jest przyszłość rynku pracy? Co zmienią na nim Zetki? Wyróżniona kreacja oczami prawdziwych bohaterów ukazuje najistotniejsze kwestie związane ze współczesnym środowiskiem zawodowym.
Klub Twórców Reklamy nagrodził kampanię Gen Z, uznając ją za jedną z najlepszych tegorocznych kampanii reklamowych w Polsce. Seria, stworzona pod patronatem Gazeta.pl, zdobyła brązowy miecz w Konkursie KTR w kategorii Communication – VIDEO (film or series) plasując się obok takich marek jak IKEA, Netflix czy McDonald’s. #Rozmowyopracy to cztery filmy o charakterze dokumentalnym, w których poznajemy autentycznych bohaterów-przedstawicieli pokolenia Z.
Zobacz również
Charyzmatyczni dwudziestolatkowie, świadomi, aktywni zawodowo i coraz mocniej wchodzący w rynek pracy, wciąż jeszcze nasiąknięty zasadami narzuconymi przez starsze pokolenia, opowiadają o swoich zawodowych doświadczeniach. Dzielą się przekonaniami na temat tego, jak rynek pracy powinien wyglądać. Mówią o oczekiwaniach, bolączkach, planach na przyszłość, konfrontując je z tym, co spotyka ich ze strony szefów czy polityków.
Brązowa statuetka w konkursie KTR to dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Jest dowodem na to, że w naszych kampaniach poruszamy tematy ważne społecznie, nieoczywiste, celnie odczytując intencje grupy docelowej. Wokół tematu pracy młodych ludzi trwa żywa debata. Kolejne „głośne” wywiady pokazują jak bardzo brakuje nam międzypokoleniowego dialogu. Na tym tle filmy, które stworzyliśmy są wyjątkowe i mają niezwykłą wartość. Jury Klubu Twórców Reklamy KTR doceniło zarówno ideę stojącą za realizacją jak i jakość tych produkcji – mówi Artur Leśniak, marketing manager RocketJobs.pl.
W kampanii wybrzmiewa wiele problemów współczesnego środowiska pracy: kult pracoholizmu, kwestie równości, dyskryminacji kobiet i społeczności LGBT czy wyzysk najmłodszych pracowników. Identyfikując wyzwania branży i nawiązując wokół nich dyskusję RocketJobs.pl realizuje misję budowania mostu między kandydatami i pracodawcami, tworząc nowoczesny, inkluzywny rynek pracy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nagrodzoną serię obejrzano niemal 700 tys. razy, każdy z odcinków zanotował średnio 160 tys. wyświetleń. W trakcie trwania kampanii o 200% wzrosła liczba wyszukiwań fraz związanych z marką. Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, a wyprodukował je F25 Production House. Dyrektorem kreatywny projektu jest Tomasz Dubiel.
Słuchaj podcastu NowyMarketing