Metaverse. Czym będzie, tego jeszcze dokładnie nie wiemy, ale już teraz możemy przyglądać się, jak firmy, twórcy i instytucje inwestują w rozwój nowej rzeczywistości. Przemysły kreatywne nie pozostają w tyle i starają się wykorzystać jego potencjał oraz możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 12. edycji Filmteractive Festival – wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 25-27.10.2022.
Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.
Zobacz również
12. edycja Filmteractive ponownie odbędzie się w Internecie – transmisje będą dostępne na dwóch platformach: Facebook i YouTube. Wśród zaproszonych gości jest aż 26. ekspertów z Polski i ze świata, w tym osoby związane ze światem biznesu oraz sztuki: Enara Nazarova (wybrana jako jedna z 30 topowych głosów promujących Metaverse, Wiceprezes ds. Metaverse w Hype Partners, założycielka ARMOAR i gospodarz wiodącej cyfrowej społeczności modowej DIFA Club), Dominika Kaczorowska-Spychalska (Dyrektor Centrum Inteligentnych Technologii Uniwersytetu Łódzkiego), Jaclyn Siu (COO i współzałożycielka ZHEN., platformy uwierzytelniania dzieł sztuki opartej na blockchain), Michał Niemczycki (współzałożyciel i szef strategii Kleks Academy), Daniel Colaianni (Dyrektor naczelny Academy of International Extended Reality & VR Awards), Marcus Holmström (współzałożyciel & CEO jednego z czołowych studiów deweloperskich Roblox – The Gang Sweden), Michael Herriger (CEO i współzałożyciel Atlas Creative, jednego z najlepszych Fortnite Studios) oraz przedstawiciele platform Google i Meta (dawniej Facebook).
W programie wydarzenia nie zabraknie:
- tematów: AI, NFT, Metaverse, VR/AR/XR;
- projektów, o których mówi cała branża;
- wywiadów i dyskusji z artystami i przedstawicielami firm;
- najciekawszych danych;
- wiedzy eksperckiej;
- informacji o możliwościach finansowania projektów.
Zero opłat. Zero rejestracji. Zero ograniczeń.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji znajdziecie na www.filmteractive.eu
Facebook: www.facebook.com/FilmteractiveFestival
Instagram: www.instagram.com/filmteractivefestival/
YouTube: www.youtube.com/user/Filmteractive
LinkedIn: www.linkedin.com/company/filmteractive
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizator: Fundacja Media Klaster
Współorganizatorzy: Łódzkie Centrum Wydarzeń, Creative Europe Desk Polska
Partnerzy strategiczni: Łódź, Future.Company, Szkoła Filmowa w Łodzi, META
Partnerzy: Szczypta, vnLab, miptv., mipcom., Fundacja Digital Poland, Festiwal Cyfryzacji, IAB Polska, DIMAQ, CHPTR Bites, Rec in Łódź
Partnerzy medialni: NowyMarketing, SocialPress, Media Marketing Polska, TELE PRO
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Dofinansowano ze środków Urzędu Miasta Łodzi.