Kluczowymi zadaniami nowej head of creative w Green Parrot będą rozwój kreatywnych kompetencji no-code w zespole i wdrożenie rozwiązań z zakresu marketing automation w świecie kreacji.
– Widzę, jak wiele połączeń z roku na rok pojawia się na linii technologia – kreacje. AI, no-code, automatyzacje: nad tym będziemy pracować z naszym zespołem w kolejnych miesiącach – zapowiada Magda Baljon.
Zobacz również
Od 8 lat Magda Baljon zdobywa doświadczenie i realizuje projekty marketingowe w agencyjnej rzeczywistości. Zaczynała w agencji Kava, gdzie była kolejno copywriterem, kierownikiem działu marketingu, a finalnie creative directorem. Dalej rozwijała się w katowickiej agencji 19 Południk jako strategy manager. Pracowała dla takich marek jak Samsung, Sodexo, Tauron, Oriflame czy Komandor. Od kilku miesięcy zarządza całym działem kreacji w Green Parrot, w którego skład wchodzą m.in. copywriterzy, graphic & motion designerzy czy specjaliści od UX/UI, a także wielu kreatorów – freelancerów, z którymi regularnie współpracuje projektowo.
Dział kreacji w Green Parrot to bardzo utalentowana, zgrana i zżyta ze sobą grupa ludzi, dlatego ta rekrutacja była tak dużym wyzwaniem. Cieszę się, że Magda jest z nami, bo oprócz talentu wnosi do firmy wspaniałą osobowość, która, mam wrażenie, jest świetnie dopasowana do reszty kreatywnego plemiona – komentuje zmiany founder Green Parrot, Szymon Paroszkiewicz.
Green Parrot to agencja digitalowa, która jest partnerem dla wszystkich osób, zainteresowanych rozwojem biznesu poprzez połączenie marketingu i technologii. Agencja zawsze specjalizowała się w dostarczaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań reklamowych i komunikacyjnych na rynku. Agencji pomagają w tej misji pozostałe firmy utworzone przez Szymona Paroszkiewicza i Jarosława Stolarka – software house – Develtio czy chatbotowy startup AI – Finderstand. Cala organizacja to ponad 100 specjalistów z zakresu marketingu, IT i nowych technologii. Green Parrot zaufały m.in. Orange, Santander, Hitachi, Yves Rocher, BNP Paribas czy Polbruk.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing