LPP rusza z drugą edycją kampanii employer brandingowej Sinsay

Na początku tego roku LPP uruchomiło ogólnopolską internetową kampanię employer brandingową mającą na celu zachęcenie odbiorców do podjęcia pracy w Sinsay. Właśnie rusza jej 2. edycja, tym razem mająca na celu pokazanie możliwości rozwoju w najszybciej rozwijającej się obecnie marce odzieżowej LPP.
O autorze
2 min czytania 2022-10-14

Mówisz: Rozwój? My mówimy: Sinsay!

Sinsay to najmłodsza marka w portfolio polskiej grupy odzieżowej LPP i zarazem jedna z  najdynamiczniej rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprzedaż realizowana jest już w ponad 20 krajach. Tylko w Gdańsku, w ciągu dziewięciu lat zespół Sinsay rozrósł się dziesięciokrotnie do 488 pracowników. Do dziś w samej Polsce otwarto 283 salony, a to przekłada się na tysiące zatrudnionych osób, których liczba stale rośnie zarówno w centrali jak i salonach.

Jako zespół odpowiedzialny za działania employer-brandingowe wspieramy rekrutacje przede wszystkim przez inicjatywy internetowe. Dla marki Sinsay jako pierwszej w LPP stworzyliśmy od podstaw dedykowaną zakładkę Sinsay Kariera oraz profil employer brandingowy na Facebooku. Ale to tylko baza. Dla przyciągania kolejnych talentów do najmłodszego w portfolio LPP brandu prowadzimy od kilku miesięcy kampanię Sinsay People, do której zaprosiliśmy pracowników tej marki, jako naszych najlepszych ambasadorów, mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w LPP.

W związku z dalszym intensywnym rozwojem Sinsay, zarówno pod względem rynków sprzedaży internetowej jak i liczby nowych salonów w całej Polsce, główną ideą pierwszej odsłony kampanii w br. było pokazanie jak wiele stanowisk pracy oferuje marka oraz jak duża jest ich różnorodność, począwszy od stanowisk sprzedażowych w sklepach, po oferty w centrali firmy. Do akcji  promowanej pod hasłem: „Mówisz: Praca? My mówimy: Sinsay!” zaproszono przede wszystkim pracowników marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Zależało nam, aby pokazać, że praca w marce odzieżowej może być stabilna i na dłużej, a Sinsay to świetny wybór zawodowy zarówno dla osób wchodzących na rynek pracy, jak i ekspertów, niezależnie czy ich miejscem zamieszkania są duże aglomeracje czy mniejsze miejscowości. Dzięki współpracy z naszymi ambasadorami pokazaliśmy, że oferowane przez nas stanowiska dotyczą nie tylko sprzedawców czy kierowników salonów, ale także sales coordinatorów, stylistów, projektantów, czy specjalistów e-commerce w centrali LPP, podkreśla Sławomir Ronkowski.

W drugiej odsłonie kampanii, dzięki historiom pracowników, pokazane zostaną ścieżki rozwoju, ich różnorodność i wartości jakie są ważne dla pracowników Sinsay. Bohaterami filmów będą: regional commercial trainer, fotografowie, dyrektorka salonu, specjalistka ds. HR, specjalistka ds. zarządzania projektami e-commerce, dyrektor ds. najmu powierzchni handlowej oraz starsza technolog odzieży. Reprezentują oni szerokie spektrum specjalizacji w Sinsay, a ich różnorodne historie pokazują, że każdy z nas ma wpływ na swoją ścieżkę rozwoju, dzięki wyznawanym wartościom i życiowym pasjom. Każda z przedstawionych dróg może dawać poczucie spełnienia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nikt nie jest w stanie lepiej i wiarygodniej przybliżyć charakteru pracy i oddać atmosfery  firmy, niż sam pracownik. Dlatego to im postanowiliśmy oddać głos w kampanii. Dla każdego inne rzeczy mają szczególną wartość i mogą dawać satysfakcję w pracy, czy pobudzać zaangażowanie. Dla jednych to umowa o pracę i stały dochód. Dla innych wysokie wynagrodzenie albo możliwość rozwoju i awansu. Ktoś inny ceni sobie możliwość pracy w zespole, w którym może być sobą niezależnie od tego, kim jest, ile ma lat, jakie ma poglądy, orientację, skąd pochodzi i jak wygląda. Jeszcze inni największą wagę przywiązują do work-life balance, czasu dla siebie i rodziny albo możliwości samorealizacji w pasji. Ta kampania ma za zadanie pokazać, że pracując w Sinsay każdy może rozwijać się w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami, tłumaczy Katarzyna Rachwalska-Gröning, starsza specjalistka ds. employer brandingu.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kluczem do wyjątkowości kampanii był sposób jej tworzenia. Scenariusze każdego z filmów powstawały we współudziale samych pracowników. Mieli wpływ na to, co powiedzą oraz jak zostaną pokazane ich historie. Brali czynny udział nie tylko, jako osoby występujące, ale także jako współtwórcy. W efekcie, zrealizowane filmy są osobiste i szczere.

Kampania „Mówisz: Rozwój? My mówimy: Sinsay!” prowadzona jest w Internecie na kanałach własnych Sinsay oraz LPP (Facebook, Instagram i LinkedIn), a także na YouTube. Za produkcję filmów odpowiada Mishka Films oraz agencja Płodni.com. Spoty pierwszej edycji kampanii emitowane będą również w 6 krajach: Włoszech, Węgrzech, Rumunii, Czechach, a także Grecji i Hiszpanii w ramach promowania międzynarodowej zakładki Sinsay Career (www.sinsay.com/kariera).