Karine Madelrieu nową dyrektor marketingu w Wyborowa Pernod Ricard

Z początkiem października stanowisko dyrektor marketingu Wyborowa Pernod Ricard objęła Karine Madelrieu, zastępując Craiga van Niekerk’a, który został awansowany na stanowisko global vice president of marketing, Malibu & Kahlúa, w The Absolut Company (TAC).
O autorze
1 min czytania 2022-10-18

Karine Madelrieu ma 18-letnie doświadczenie w marketingu w środowisku międzynarodowym. Przed dołączeniem do Wyborowa Pernod Ricard pełniła funkcję dyrektor marketingu w Pernod Ricard Eastern Europe. Pracowała też w różnych krajach Europy Wschodniej pełniąc funkcje dyrektorskie w obszarach brandingu, marketingu i sprzedaży.

Oprócz stanowiska dyrektor marketingu, Karine Madelrieu pełnić też będzie funkcję członka Zarządu Central Europe Management Entity.

Po spędzeniu wielu niezapomnianych lat na rynkach Europy Wschodniej, jestem szczęśliwa, że mogłam dołączyć do zespołu Wyborowa Pernod Ricard i całego Pernod Ricard Central Europe, aby wnieść swój wkład w rozwijający się biznes i kontynuować budowę kreatywnych i odnoszących sukcesy marek. Cieszę się też, że będę mogła odkrywać historię polskich wódek i skarby polskiej kultury – mówi Karine Madelrieu.

Karine posiada tytuł magistra marketingu i biznesu międzynarodowego uzyskany w Management Schools we Francji. Prywatnie jest pasjonatką podróży, lubi poznawać nowe kultury, znajdować inspirację w sztuce, teatrze i książkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj