Move Federation to przedefiniowanie piłki nożnej, jaką znacie – nowe zasady i masa sportowych emocji. Najwięksi polscy influencerzy zmierzą się w turnieju, w którym weźmie udział 8 drużyn, złożonych ze znanych twórców internetowych i gwiazd.
To będzie amerykańskie supershow w Gliwicach, rozrywka, która dzięki swojej formule i bogatemu programowi artystycznemu, będzie interesująca dla bardzo wielu odbiorców. Poprzez zaangażowanie największych gwiazd Internetu i wprowadzenie nowoczesnych zasad specjalnych, chcemy wspierać aktywność fizyczną młodzieży, która zbyt często wybiera komputer od boiska na podwórku – mówi Wojciech Szaniawski, prezes zarządu Spotlight Agency i włodarz Move Federation, który już od prawie 20 lat zajmuje się budowaniem wizerunków najbardziej znanych polskich sportowców, w tym wielu piłkarzy reprezentacji Polski, a od dwóch lat także największych polskich influencerów.
Zobacz również
Ujawniono już kapitanów 5 drużyn, którymi zostali: Natalia Natsu Karczmarczyk, liderka projektu Natsu World, Monika Kociołek, jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy flagowego projektu Spotlight Agency – Team X, Mateusz Tromba Trąbka, który zaliczył już sportowy debiut we freak fighcie, Wojciech Gola, włodarz Fame MMA, a także Boxdel, współtwórca Fame MMA. Pozostali zostaną ogłoszeni już niebawem, między innymi na kanałach social media projektu.
Zasady gry
W turnieju bierze udział sześć drużyn sześcioosobowych męskich i dwie drużyny sześcioosobowe mieszane. Każda z drużyn rozgrywa jeden mecz, zdobywając punkty za zdobyte gole:
- 1 punkt – za bramkę zdobytą nogą lub głową, lub za gola po rzucie karnym, rzucie wolnym pośrednim albo rzucie wolnym bezpośrednim;
- 2 punkty – za bramkę po strzale z dystansu tj. z drugiej połowy boiska;
- 3 punkty – za bramkę po tzw. „super move” czyli po przewrotce, „szczupaku” lub „nożycach”.
Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów. W przypadku remisu o rozstrzygnięciu decyduje konkurs rzutów karnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Mecze będą rozgrywane w systemie dwóch połów po 10 minut. Na boisku pojawi się specjalny przycisk, który każdej z drużyn pozwoli wprowadzić na boisko superbohatera – zawodowego piłkarza. Wszystkie zasady gry będą sukcesywnie udostępniane na platformach social media Move Federation.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwsza konferencja prasowa odbya się 17 października w Novotel Warszawa. Transmisję będzie można obejrzeć na kanale YouTube Move Federation, Kanale Sportowym i Fame MMA. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały składy drużyn oraz szczegółowe zasady gry.
Właścicielem federacji Move jest jedna z największych agencji influencer marketingu – Spotlight. Za opracowanie produktu reklamowego, komercjalizację wydarzenia i pozyskiwanie sponsorów odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom. Pierwszymi partnerami turnieju zostały Fortuna, KFC i Predator Energy Drink.