Izabela Schoen-Wysocka ma 11 lat doświadczenia w branży reklamowo-agencyjnej. Przez większość tego czasu – ponad 10 lat – związana była z agencją VMLY&R (wcześniej VML), należącą do holdingu reklamowego WPP. Tam rozpoczynała pracę w 2011 r., jako senior account executive (VML), a od maja 2018 r. zajmowałą stanowisko account manager (VMLY&R). W ostatnim czasie pracowała jako account manager w agencji reklamowej Dziadek Do Orzechów.
Podczas swojej pracy w VMLY&R odpowiedzialna była za budowanie relacji z klientami korporacyjnymi takimi jak m.in.: Pernod Ricard (Wyborowa, Absolut), Diageo (Ciroc vodka), Bahlsen (Krakuski, HIT), BP, Żywiec, PZU, BoboVita, Philips (AVENT, AGD, SAECO), FOX czy Danone.
Zobacz również
Jest to kolejny w ostatnim czasie transfer do Funktional, który bardzo nas cieszy. Iza ma ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu kampaniami reklamowymi i budowaniu relacji z klientami na krajowym oraz międzynarodowym szczeblu. W ramach szerszego procesu transformacji organizacji, w tym struktur operacyjnych I procesów stworzyliśmy nowe zespoły accounckie. Iza będzie w jednym z tych zespołów odpowiedzialna m.in. za zarządzanie budżetami, procesowanie briefów, przygotowywanie ofert, obsługę przetargów i koordynację pracy zespołów wykonawczych – mówi Hubert Pokrowiecki, CEO agencji Funktional.
Izabela jest absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Jagiellońskim (Socjologia).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing