W najbliższy piątek, 21 października swoją premierę będzie miał czwarty studyjny krążek Dawida Podsiadły zatytułowany „Lata dwudzieste”. Artysta, który chętnie wchodzi w dialog z fanami przy promocji swojej twórczości, również tym razem postawił na ciekawą akcję. Po „Małomiasteczkowym kiosku” przyszedł czas na spotkania w… sklepie z torebkami w jednym z warszawskich przejść podziemnych.
W akcję został zaangażowany również Radek Kotarski, który wraz z muzykiem tworzy kanał „Podsiadło & Kotarski” w serwisie YouTube. Dziennikarz zaprosił przypadkowych przechodniów do punktu handlowego przy warszawskim dworcu, gdzie mogli przedpremierowo wysłuchać utworów z nowej płyty i porozmawiać z ich autorem.
Zobacz również
Film relacjonujący rozmowy, który Dawid Podsiadło zamieścił w swoich social mediach, szybko stał się viralem, a serca odbiorców skradły szczere wypowiedzi „recenzentów”.
W ramach promocji powstała także strona internetowa latadwudzieste.pl. Zaprezentowano na niej teledyski do pierwszych singli i tracklistę albumu opowiadającego o „problemach mikroświata, osobistych rozterkach artysty i tym, co dzieje się na świecie”.
Dawid Podsiadło lubi zaskakiwać swoich fanów, zarówno ciekawymi akcjami promującymi jego albumy, jak i podejmowanymi współpracami. Niedawno sieć okrążyła wiadomość o tym, że piosenkarz został zaangażowany w tworzenie warstwy muzycznej do „Cyberpunk: Edgerunners”. W serialu znalazły się trzy utwory w wykonaniu Podsiadły, a w sieci można zobaczyć teledysk do „Let You Down”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Credit Agricole prezentuje spoty promocyjne, w których, w duecie z Dawidem Podsiadło, występuje inna gwiazda. Do ambasadora marki dołączył także Robert Makłowicz, pashyBicepsa, Sanah i Wróżbita Maciej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing