Technologia w eCommerce. Teoria i praktyka – Piotr Karwatka i inni

"Technologia w eCommerce" to przeznaczony dla programistów, team leaderów, menedżerów i menedżerów IT zbiór odpowiedzi na jasno sprecyzowane pytania dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z e-handlem. Autorami się doświadczeni praktycy e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2013-10-10

Czytając „Technologii w eCommerce” dowiemy się:

  • jak dokonać słusznego wyboru platformy sklepowej – i jakie aspekty analizować,
  • w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym,
  • jak poradzić sobie ze skalowalnością – dużym obciążeniem i jakich narzędzi użyć,
  • jak zapewnić bezpieczeństwo danych, zgodność z GIODO, jak stworzyć i przestrzegać procedur w zespole wdrożeniowym,
  • jak dbać o jakość projektów – od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie,
  • jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację.

Książka zapewnia kompleksowe podejście do zagadnień e-commerce i agregację zagadnień – które do tej pory porozrzucane były po kanonie literatury informatycznej i biznesowej.

Piotr Karwatka współzałożyciel i wiceprezes Grupy Divante do współpracy zaprosił uznanych specjalistów – dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów którzy w swojej karierze zajmowali się w wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych: Wśród autorów publikacji są: Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński.

Na prawie 500 stronach można znaleźć informacje o:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Rozdział 1. Zarządzanie projektem i komunikacja 
  • Rozdział 2. Projekt i dokumentacja 
  • Rozdział 3. Wybór platformy 
  • Rozdział 4. Jakość i rozwój oprogramowania
  • Rozdział 5. Hosting
  • Rozdział 6. Bezpieczeństwo danych 
  • Rozdział 7. Aspekty prawne 
  • Rozdział 8. Integracje 
  • Rozdział 9. Skalowalność i wysoka dostępność
  • Rozdział 10. Interfejs użytkownika, SEO
  • Rozdział 11. Porady praktyczne

NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji – wkrótce kilka egzemplarzy do rozdania! Szczegóły w najbliższym newsletterze – zapisać można się tu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing