Brooklyn – nowa lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Yorku, która tętni różnorodnością i jest uważana za kolebkę wielu stylów oraz trendów od hip-hop’u po street art. W ramach inauguracji piwa w Polsce, trzech influencerów – raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojtek Łozowski i standuper – Kacper Ruciński – poleciało do Nowego Yorku na Brooklyn by pokazać go swoimi oczami.
Carlsberg Polska wprowadził do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę popularnego w Stanach Zjednoczonych Browaru Brooklyn. Brooklyn pilzner, to lekkie świetnie zbalansowane piwo. Dzięki specjalnej technice chmielenia jest wyjątkowo aromatyczne z delikatną nutą goryczy. Świetnie pasuje do osób szukających jakości, ciekawych świata, nowych doświadczeń, chcących się wyróżnić i być zauważonymi.
Zobacz również
Inauguracji piwa w Polsce towarzyszyła m.in. aktywacja z trzema znanymi influencerami: raperem – Ten Typ Mes, muzykiem – Wojtkiem Łozowskim i standuperem – Kacprem Rucińskim. Gwiazdy pokazały Brooklyn swoimi oczami – chodzili po kultowych miejscówkach, odwiedzili m.in. Brooklyn Brewery, gdzie spotkali się z Brewmasterami, by poczuć i móc opisać klimat tego miejsca. Mikro-historie w formacie filmików pokazujących duszę tego miejsca można obejrzeć na kanale YT marki Brooklyn, a zdjęcia z tej wyprawy na Instagramie marki:
Marka Brooklyn była i będzie obecna w TV wraz ze wsparciem w Internecie, a także na wydarzeniach muzycznych takich jak Great September Festival czy One Love Festival.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing