Spot kampanii pod hasłem #KrótkaPiłka firmy InPost będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. Akcja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do 2 godzin i udziału w wielkiej loterii InPost, która ruszyła 10 października. W zabawie loteryjnej użytkownicy InPost Mobile, mogą wygrać m.in. wyjazdy do Kataru, samochód marki Ford Mustang oraz miliony innych nagród.
Już w listopadzie rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze, w których weźmie udział również reprezentacja Polski. InPost, Sponsor Strategiczny drużyny narodowej, przygotował specjalnie na tę okazję kampanię telewizyjną za sprawą, której zamierza rozgrzać i przygotować polskich kibiców do wspierania Biało-Czerwonych.
Zobacz również
Najnowszy film reklamowy InPost w lekki, humorystyczny sposób nawiązuje do odbioru paczek przez Paczkomat w ciągu dwóch godzin i zachęca do udziału w wielkiej loterii InPost, w której do wygrania są m.in. wyjazdy do Kataru czy też samochód elektryczny Ford Mustang. Kampania marketingowa oprócz zasięgu komunikacyjnego wspiera efektywność i jakość usług oferowanych przez InPost.
Tegoroczna edycja naszej loterii odbywa się w wyjątkowym momencie, ponieważ zbiega się w czasie z największym piłkarskim świętem, jakim jest Mundial. Specjalnie z tej okazji przygotowaliśmy wiele aktywności promocyjnych pod hasłem #KrótkaPiłka, w tym kampanię telewizyjną, którą chcemy zachęcić klientów do udziału w naszej grze, a dodatkowo do dopingowania naszemu zespołowi w trakcie turnieju. – mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu InPost Polska i dodaje – Kreacja spotu telewizyjnego, który zostanie umieszczony na YouTubie, a także emitowany od dziś w ogólnopolskich kanałach, Polsat, TVN, TVP i w stacjach tematycznych, nawiązuje do atmosfery piłkarskiego święta łącząc kino akcji z futbolowymi emocjami. To historia bohatera, który niczym piłkarski napastnik rusza w rajd, ale nie między obrońcami, lecz odebrać swoją przesyłkę w urządzeniu Paczkomat®. Można powiedzieć, że to film akcji, z kaskaderskim zacięciem, piłkarskimi wślizgami i zwodami. Szybki montaż, spektakularne, nieszablonowe ujęcia i efekty dźwiękowe, oraz oryginalna rytmiczna muzyka, sprawiają, że śledzimy akcję z zapartym tchem. W ostatniej scenie bohater zdobywa swoją paczkę, co bezpośrednio przenosi nas do świata piłkarskiej fiesty.
Spot reklamowy jest swoistą rozgrzewką dla wszystkich przed Mistrzostwami Świata i pozwala klientom InPost poczuć piłkarskie emocje nie tylko w trakcie meczu, ale na własnej skórze, w drodze po swoją przesyłkę znajdującą się w urządzeniu Paczkomat. Ten metaforyczny pościg związany jest z zadaniem jakie wykonać ma uczestnik loterii, którym zadaniem jest odbiór paczki do 2h od momentu otrzymania informacji o możliwości jej odbioru. W zamian nagradzany jest jedną z nagród w mobilnej loterii #KrótkaPiłka.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania telewizyjna InPost to jeden z elementów okołosponsoringowych akcji, jakie zostały przygotowane przez InPost dla klientów. Firma w humorystyczny sposób łączy swoje usługi z zachętą do dopingowania gry naszych piłkarzy. Kampania wspierana jest promocją w internecie oraz działaniami niestandardowymi. Już teraz, na ulicach większych polskich miast, można zobaczyć samochody InPost z hasłami #Krótkapiłka: Samo się nie dowiezie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania telewizyjna będzie emitowana w największych polskich stacjach TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Wyprodukowane zostały spoty 30 i 15 sekundowe. Za kreację spotu odpowiedzialna była Agencja Dragon Rouge oraz dział marketingu InPost. Produkcja wykonana została przez Film Republic. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Konkursy, loterie i inne aktywności można śledzić na dedykowanej stronie www.inpost.pl/dlakibica