Finał akcji Call to Earth Day będzie miał miejsce 3 listopada i obejmie szeroką relację w telewizji, mediach cyfrowych i społecznościowych CNN. Treści te publikowane na wielu platformach stacji uzupełnione zostaną o serię relacji na żywo oraz udokumentowanie współpracy ze szkołami, organizacjami i poszczególnymi osobami z całego świata, zaangażowanymi w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój.
W 2022 roku przewodnie hasło Call to Earth Day poświęcone jest życiu środowiska wodnego i morskiego – „Living Oceans: Turning the Tide”. Opowieści, programy na żywo i wywiady na ten temat, zebrane z różnych miejsc na świecie: w Afryce, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Ameryce Północnej i Południowej, pojawią się w każdej godzinie ramówki CNN International.
Zobacz również
Na kanale CNN International zostanie wyemitowany specjalny 30-minutowy program z udziałem czołowej oceanografki, odkrywczyni i ambasadorki Rolexa, Sylvii Earle. Światowej sławy badaczka środowiska morskiego pokaże widzom swoją pracę na rzecz ochrony coraz bardziej narażonego na zniszczenie wybrzeża Florydy. Z kolei w ramach programu „Connect the World” z Becky Anderson zostanie pokazany specjalny panel, poświęcony kluczowym kwestiom dotyczącym światowych zasobów mórz i oceanów.
Call to Earth Day returns to CNN on Thursday 3 November, focusing on Living Oceans: Turning the Tide. Coverage includes a special 30-minute show with leading oceanographer @SylviaEarle. https://t.co/euQ1nVw7TE pic.twitter.com/RPMIAy0oxo — CNN International PR (@cnnipr) October 20, 2022
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na stronie internetowej CNN przez cały dzień będą publikowane zarówno obszerne artykuły, jak i reportaże o niezwykłych projektach ochrony przyrody na całym świecie. Poprowadzony zostanie także tzw. live blog, który pomoże uchwycić wydarzenia tego dnia w czasie rzeczywistym. Po raz kolejny uczestnicy będą zachęcani do dzielenia się swoimi działaniami, pomysłami i inspirującymi przemyśleniami w mediach społecznościowych, z wykorzystaniem hashtagu #CalltoEarth.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po raz pierwszy do akcji przyłączy się CNN en Español ze specjalnym programem w telewizji i digitalu w języku hiszpańskim.
Tegoroczna edycja będzie bazować na ogromnym sukcesie premierowego Call to Earth Day. W zeszłym roku CNN udało się nawiązać współpracę z tysiącami organizacji ekologicznych na całym świecie i zaangażować ponad 500 szkół – w tym także dzieci i młodzież z Polski – w celu podnoszenia świadomości, edukowania uczniów i inspirowania do pozytywnych działań, mających wpływ na środowisko.
Pierwsza edycja Call to Earth Day pokazała, jak bardzo ludzie są zmotywowani do podjęcia konkretnych działań i bezpośredniego zmierzenia się z kwestią kryzysu klimatycznego. Ten pozytywny odzew zainspirował nas do kontynuowania akcji i jesteśmy niesamowicie podekscytowani tym, co przygotowaliśmy w tym roku. Zabierzemy naszych widzów w podróż od dziewiczych wód przybrzeżnych Patagonii po zanieczyszczone brzegi Gangesu, a także w największe morskie głębiny. Jednocześnie oddamy głos tysiącom osób oraz organizacjom, które są gotowe walczyć o przyszłość naszej planety. Tegoroczna edycja zbiega się również z przygotowaniami do konferencji klimatycznej COP27 w Egipcie, gdzie spotka się wielu światowych liderów i najbardziej przenikliwych umysłów. Call to Earth Day będzie więc dobrym preludium do tego ważnego wydarzenia – mówi Ellana Lee, SVP i redaktor zarządzająca CNN Asia Pacific.
Call to Earth Day jest częścią Call to Earth, globalnej inicjatywy realizowanej przez CNN od 2019 roku we współpracy z Rolexem oraz w ramach Perpetual Planet. W ciągu ostatnich trzech lat w myśl projektu opowiedziano historie osób wprowadzających zmiany, wizjonerów i twórców przełomowych pomysłów zmieniających na lepsze otaczający nas świat.