W trudnych dla rynku reklamy czasach, szansę na powodzenie mają tylko te media, które oferują projekty ciekawe zarówno dla odbiorców, jak również potencjalnych partnerów. Takim właśnie tropem idą dwie znane z pionierskich, niestandardowych działań marki – „Puls Biznesu”, najbardziej opiniotwórczy dziennik biznesowy w Polsce i Radio 357, najchętniej wybierane radio internetowe – które rozpoczynają współpracę redakcyjną.
Pierwszym wspólnym projektem będzie Trendbook – audycja prezentująca wpływ, jaki na biznes i podejmowane przez nas decyzje mają zachodzące na świecie zmiany. Jej twórcy będą tropić trendy w świecie technologii, biznesu i mediów, kształtujące sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i kupujemy.
Zobacz również
Pierwszy sezon Trendbooka startuje 27 października. Jego gospodarzami będą Grzegorz Nawacki – redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” oraz Paweł Sołtys – prezes Radia 357. Audycja zagości w ramówce na stałe – będzie jej można słuchać w każdy czwartek o godz. 14.10, natomiast w każdą środę temat tygodnia będzie szeroko omawiany na łamach „Pulsu Biznesu”. Wszystkie treści odbiorcy znajdą na stronie trendbook.pb.pl.
– Słuchacze Radia 357 i czytelnicy „Pulsu Biznesu” to podobni odbiorcy – ludzie ciekawi świata, którzy we wszechobecnym zalewie informacji chcą wychwycić najbardziej przydatne, rzetelne i wartościowe. Dlatego widzimy ogromny potencjał w tworzeniu wspólnych, unikatowych na rynku projektów. Do pierwszego z nich, Trendbooka, będziemy zapraszali gości z absolutnej pierwszej ligi – wizjonerów biznesu, technologii i innowacji, którzy pomogą naszym czytelnikom i słuchaczom właściwie ocenić, dokąd zmierza współczesny świat – mówi Grzegorz Nawacki.
– Rozmaite trendy zmieniają biznes i konsumentów tu i teraz. W Trendbooku będziemy na nie patrzeć szeroko, pokazywać wzajemne zależności i ich konsekwencje. Dzięki temu będziemy szukać i skrzętnie odnotowywać zmiany, które trzeba oswoić i wykorzystać. Pomogą nam w tym nasi rozmówcy, doświadczeni menedżerowie z różnych branż. Powstanie „notes”, który przyda się każdej osobie podejmującej decyzje biznesowe oraz każdemu świadomemu konsumentowi – wyjaśnia Paweł Sołtys.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerem pierwszego sezonu jest Santander Bank Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Cenimy nowoczesne, ciekawe projekty z dużym potencjałem, które inspirują, uczą i budzą zainteresowanie. Lubimy też nowe wyzwania. Dlatego chętnie włączamy się w nowe, wartościowe inicjatywy, szczególnie te realizowane we współpracy z cenionymi i opiniotwórczymi partnerami, które dostarczają realnej, przydatnej wiedzy naszym klientom. Trendbook z pewnością będzie takim projektem – mówi Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu Public Relations w Santander Bank Polska.
– Wierzymy, że taka forma współpracy zostanie bardzo dobrze przyjęta przez czytelników i słuchaczy. Planujemy kolejne odsłony Trendbooka, myślimy też o innych wspólnych projektach – dodaje Grzegorz Nawacki.