Nowe urządzenie, nowe rynki, nowa identyfikacja. Nestmedic, polska firma z branży medtech, w związku z wprowadzeniem nowej wersji swojego flagowego urządzenia – Pregnabit Pro, a także sukcesywnym rozwojem międzynarodowym – zmienia swoją identyfikację wizualną. Nowe logo wpisuje się w bieżące trendy w projektowaniu graficznym i podkreśla nowoczesne, technologiczne oblicze spółki.
Nestmedic, spółka z branży medtech notowana na rynku NewConnect zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, która jest następstwem wprowadzenia na światowy rynek telemedycznego rozwiązania do badania dobrostanu płodu – urządzenia Pregnabit Pro. Nestmedic postanowił przyśpieszyć tempo swoich działań, by połączyć dwa światy – nadchodzący metaświat pełen udogodnień technologicznych i świat emocji, który nieodzownie związany jest z okresem tworzenia więzi przyszłej mamy z dzieckiem. Dzięki flagowemu produktowi spółki, miliony pacjentek na całym świecie mogą czuć się bezpiecznie podczas ciąży, monitorując dobrostan płodu w domowym zaciszu.
Zobacz również
Nowe otwarcie
Zmiany wizualne są konsekwencją dynamicznego rozwoju spółki Nestmedic. Punktem wyjścia do nowej identyfikacji był przede wszystkim produkt – nowoczesny, zapewniający najwyższe standardy opieki okołoporodowej – system teleKTG składający się z urządzenia Pregnabit Pro i platformy telemedycznej Pregnabit Cloud. Nestmedic stale powiększa swój zespół i dokonuje ekspansji na kolejne światowe rynki. Obecnie są to m.in. kraje Beneluksu, Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Włochy, a także Izrael, Arabia Saudyjska i w niedalekiej przyszłości Stany Zjednoczone.
– Nowa identyfikacja to zarazem nowe otwarcie dla Nestmedic. Świat nowych technologii jest nam od zawsze bliski, a wzrost znaczenia telemedycyny w dzisiejszym świecie determinuje nasz dynamiczny rozwój, który chcemy podkreślić także w naszej nowej komunikacji wizualnej. Chcemy, by nasz logotyp kojarzony był z najwyższej klasy rozwiązaniami telemedycznymi dostępnymi na całym świecie – wyjaśnia Jacek Gnich, prezes Nestmedic.
Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej zajęli się sami pracownicy zespołu Nestmedic, w myśl słów Helen Keller: „Sami możemy zrobić niewiele, razem tak dużo.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kolorystyka nowego logotypu nawiązuje do istoty branży medtechowej natomiast okrąg wokół „n” do globalnej ekspansji spółki, która rozpoczęła się wraz z przyznaniem firmie certyfikatu MDR, umożliwiającego dystrybucję rozwiązania na rynkach światowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing