Piotr Kacprzak awansuje na stanowisko creative group head w Artegence

Dotychczas pracujący jako senior art director, Piotr Kacprzak objął stanowisko creative group head w agencji Artegence. Będzie odpowiedzialny za finalną jakość projektów całego zespołu kreatywnych designerów.
O autorze
1 min czytania 2022-11-02

Piotr posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze designu dla najbardziej prestiżowych, globalnych brandów. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za zespół kreatywny w obszarze designu i wszystkie jego projekty dla klientów agencji, w tym np. Żywca czy Pepsi. Piotrek od pięciu lat pracuje w dziale Kreacji Artegence zarządzanym przez Adama Zdeba. 

Cieszę się, że będę prowadzić tak zdolny i zgrany team, łączący unikalne osobowości i talenty. Myślę, że razem będziemy dowozić wyjątkowe projekty i świetne efekty. Planuję pielęgnować nasz rozwój i zaangażowanie, tworząc nieszablonowe rzeczy dla największych marek – komentuje Piotr.
Seniorski skill graficzny Piotra doprowadził go właśnie do tego miejsca jego kariery. Będzie odpowiedzialny za jakość już nie tylko swoich projektów, ale całego zespołu i dowożenie jej na każdym etapie prac dla kluczowych klientów agencji oraz podczas przetargów. Powodzenia, Piotrze! – powiedział Adam Zdeb, creative director w Artegence.

Piotrek pracował wcześniej w takich miejscach jak Deloitte Digital, Digital One i Kamikaze Digital. Posiada niezwykłą łatwość w wizualizowaniu różnorodnych plastycznie pomysłów, wykorzystujących nowoczesne technologie i rozległą wiedzę projektową ze świadomością trendów UX/UI. Cechuje go także świadomość i ciekawość rozwoju projektowania na styku technologii i social mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Piotr ma na swoim koncie prowadzenie projektów dla topowych, globalnych marek jak m.in. Pepsi, Żywiec, Lay’s, Cheetos, Sunbites, Pizza Hut, Łowicz, Plus, Axa Direct, 7up, Kamis, Orange, Mazda, BZ WBK, Mentos, Łomża, Mirinda, Lipton Ice Tea, Barlinek, BP, Black Red White, Estēe Lauder, L’Oréal, Bobbi Brown, Clinique, Sephora czy Vichy.

Ukończył kierunek Grafika Komputerowa i Multimedia na wydziale FTIMS Politechniki Łódzkiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się