Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2022

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.
O autorze
2 min czytania 2022-11-04

YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. W tym roku nagrody zostaną przyznane aż w siedmiu kategoriach, a Grand Prix konkursu otrzymają twórcy najlepszej spośród nagrodzonych kampanii, która nie tylko odzwierciedla, ale też sama wytycza nowe trendy w komunikacji z wykorzystaniem YouTube. 

Jury, złożone z 27 ekspertów z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców, w ramach pierwszej tury obrad wyłoniło kampanie, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach. Które kampanie okazały się najbardziej efektywne i kreatywne według jury?

Pełna lista nominowanych:

Multiscreen Excellence

  • Moda wkracza do Metaverse, czyli jak CCC wykorzystało AR w kampanii Black Friday – CCC
  • Gang Swojaków Biedronki – Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
  • Wokas – Rośliny Cię Pokochają – Wokas, WebTalk, MediaOn, Graffiti Films

Compelling Storytelling

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! – ING Bank Śląski, GONG
  • Gang Swojaków Biedronki – Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
  • Gen Z – RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Dzikie Białko – Storytel, Don’t Panic Production
  • Robin Hood – Storytel, Don’t Panic Production

Art & Culture

  • Akademia Dolce Vita by Delonghi – De’Longhi S.A., Performance Media
  • Tiger Battle – Grupa Maspex Sp. z.o.o.
  • Mastercard Music – Mastercard, McCANN Poland
  • Reklama kursu „Projekt Fotografia” – Projekt Fotografia
  • Bajki dla dorosłych – Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme, FollowAgency
  • Robin Hood – Storytel, Don’t Panic Production

Ingenious Insight

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Poradnik Świątecznego Przetrwania – Fundacja JiM, BBDO WWA
  • Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! – ING Bank Śląski, GONG
  • Szczęśliwe kurki! – Grupa Maspex Sp. z.o.o., Feeders, Starcom
  • Mastercard Music – Mastercard, McCANN Poland
  • Jestem kobietą – YES, 180heartbeats + JUNG v MATT

Action Driver

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Nawet jeśli nie masz czasu na książkę, to go masz – Empik, Plej
  • Poszukiwacze zaginionych płatków – Grupa Maspex Sp. z.o.o., Dziadek do orzechów
  • Gadający sprzęt z Gwarancją Najniższej Ceny w OleOle – Euro-net Sp. z o.o. / OleOle, Welcome Digital
  • Na szczęście masz BLIKA – Polski Standard Płatności (BLIK), SPARK FOUNDRY, Change Serviceplan Poland
  • Twisto Xmas – Twisto Polska Sp. z o.o., Sales&More

The Underdog

  • Reklama kursu „Projekt Fotografia” – Projekt Fotografia
  • Misja: Praca – RocketJobs.pl, 180heartbeats + JUNG v MATT
  • Gen Z – RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Rozśpiewaj się na świat – Varsztatovnia

Force for Good

  • Stwórzmy razem mapę firm zero waste – ING Bank Śląski, GONG, Mediahub
  • Pierwsza Pomoc Ludzkości – Bank BNP Paribas, Polski Czerwony Krzyż, VMLY&R, Havas Media
  • #PięknoBezFiltra – DOVE, Yellow Cups
  • Bajki dla dorosłych – Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme
  • Podaruj Wigilię – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Starcom
  • Jestem kobietą – YES, 180heartbeats + JUNG v MATT

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali 23 listopada 2023 roku. Nominacje możecie sprawdzić także na stronie konkursu.

YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.