Slow Space by PUMA powstała z myślą o wszystkich, którzy potrzebują oddechu od codziennych obowiązków oraz chwili relaksu – zarówno dla ciała, jak i duszy. W ramach pop-upu odbywać się będą spotkania z psychoterapeutą, treningi jogi i pilatesu, weekendowe warsztaty oraz specjalistyczne konsultacje indywidualne. Projekt cieszy się tak dużym powodzeniem, że już pierwszego dnia zapisów wyprzedały się wszystkie bilety. Teraz PUMA rozszerza swój program i udostępnia nowe terminy zajęć i warsztatów.
Slow Space by PUMA zrodziło się z inicjatywy Oli Kwiatkowskiej, twórczyni projektu Slow Living Poland, we współpracy z kobiecą platformą She Moves Us marki PUMA.
Zobacz również
Miesięczny program Slow Space by PUMA został podzielony na 4 tematyczne tygodnie, a każdemu z nich dedykowane będą inne warsztaty. Jeden z nich poświęcony został intuicji, która także była główną inspiracją marki PUMA w najnowszej kampanii She Moves Us. To dzięki niej wiemy, co jest dla nas najlepsze i czego potrzebuje nasze ciało i dusza. W odpowiedzi na te potrzeby powstało właśnie Slow Space by PUMA, w którym będzie można zadbać o siebie holistycznie.
Za treningi jogi w przestrzeni odpowiadać będą: Magdalena Janik, Katarzyna Klimczewska, Aleksandra Kwiatkowska oraz Marta Witecka. Zajęcia pilatesu poprowadzi Iga Majewska. W programie przewidziane są także indywidualne konsultacje z kilku obszarów – psychoterapeutyczne z Anią Cyklińską, z zakresu osteopatii z Marcinem Bebelskim, ajuwerdyjskie z Marią Pronobis oraz z naturalnej medycyny chińskiej z Katarzyną Kamińską.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Weekendy w strefie to czas warsztatów, które prowadzić będą: projektantka produktu i przestrzeni Joanna Jurga, psycholożka Marta Niedźwiecka, psychoterapeutka Anna Cyklińska, oraz kosmetolog Aleksandra Knaflewska. Dodatkowo w programie znajdą się warsztaty marek Hagi i platformy Wellbee.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach projektu powstał także dedykowany cykl Slow Podcastu, do którego Ola Kwiatkowska zaprosiła ambasadorki She Moves Us – Ofelię, Siostry ADiHD oraz Kasię Zillmann. W każdym z odcinków, Ola wraz z gościniami poruszać będą jeden z tygodniowych cyklów tematycznych Slow Space by PUMA.
Bardzo nas cieszy tak duże zainteresowanie projektem. Już pierwszego dnia wyprzedały się wszystkie bilety, a część zajęć była zapełniona już w przeciągu 3 godzin. To jeszcze mocniej utwierdza nas w przekonaniu, że taka przestrzeń jak Slow Space by PUMA jest niezwykle potrzebna – mówi Katarzyna Węsławowicz, area head of marketing EE w PUMA.
Przestrzeń działa w formie miesięcznego pop-upu, który znajdować się będzie przy ul. Marszałkowskiej 32 w Warszawie. W zajęciach i spotkaniach będzie mógł wziąć każdy, kto dokona zapisu za pośrednictwem strony www, uiszczając symboliczną wpłatę w wysokości 20 zł. Dochód z wejściówek zostanie przeznaczony na Fundację „Można Zwariować”.
She Moves Us to globalna inicjatywa marki, która ma na celu budować w kobietach pewność siebie, solidarność i siłę. PUMA za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy czy Winnie Harlow, opowiada historie wielu inspirujących kobiet z całego świata. W ramach platformy marka współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające młodym kobietom oraz dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń.
Pomysłodawczynią projektu jest Ola Kwiatkowska, natomiast za strategię, realizację oraz komunikację PR projektu odpowiada agencja teal. w składzie: Paula Szymczyk (Co-founder / head of PR & strategy) i Karolina Podlasiak (account executive). Autorką sesji zdjęciowej jest Katarzyna Milewska. Identyfikację graficzną stworzyła Magdalena Szklarczyk.
W związku z dużym zainteresowaniem, harmonogram Slow Space by PUMA został rozbudowany o dodatkowy zestaw zajęć oraz warsztatów. Nowa pula biletów będzie dostępna już 7 listopada. Więcej informacji o projekcie oraz formularz zapisów dostępny jest na stronie: www.slowspacebypuma.pl