Polska firma Ceramika Paradyż już od 33 lat na europejskim rynku buduje swoją pozycję w branży płytek ceramicznych. W ostatnich latach spółka rozpoczęła aktywną działalność w Niemczech, stawia na nowe technologie produkcyjne, aktywnie angażuje się w działania CSR i planuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Niedawno Ceramika Paradyż nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich projektantek, Gosią Baczyńską, aby tworzyć jeszcze lepsze produkty dla swoich klientów.
– Szukaliśmy marketingowego partnera z technologicznym zapleczem i know-how, który dobrze zrozumie nasz biznes – powiedział Piotr Krawczyk, zastępca dyrektora marketingu Ceramiki Paradyż. – Z zespołem Green Parrot od pierwszych spotkań czuliśmy, że wspólnie możemy wdrożyć naprawdę innowacyjne w naszej branży rozwiązania. Doceniamy partnerskie podejście, maksymalne zaangażowanie i szerokie spojrzenie na naszą markę, dzięki którym łatwiej nam wyjść poza utarte schematy branży i całego polskiego rynku – dodał Piotr Krawczyk.
Zobacz również
Agencja Green Parrot w Ceramice Paradyż będzie odpowiedzialna m.in. za: opracowanie strategii marketingowej i knowledge sharing wspólnie z zespołem klienta, komunikację marki w social mediach, realizację kampanii performance marketing i paid media, zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań marketing automation.
– W Green Parrot od zawsze dążyliśmy do tego, aby kompleksowo wspierać i rozwijać marki wspólnie z naszymi klientami – opowiada Grzegorz Górecki, head of business development, odpowiedzialny za ten projekt. – Współpraca z Ceramiką Paradyż jest świetnym dowodem na to, że te kilkanaście lat gromadzenia wiedzy, kompetencji i doświadczeń potrafimy zamieniać w konkretne, realne, policzalne efekty finansowe i wizerunkowe: w social mediach, w kampaniach płatnych czy dzięki marketing automation – dodaje Grzegorz Górecki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]