Przy projekcie Value Media pracuje w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie analityki danych, e-commerce oraz MarTech zapewnia SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za komunikację w social mediach (Facebook i Instagram).
Do współpracy z Value Media przekonało nas najlepsze zrozumienie naszych potrzeb biznesowych oraz strategiczne spojrzenie na rolę digitalu, technologii i badań w złożonym ekosystemie sklepu, w którym prowadzimy sprzedaż zróżnicowanego asortymentu w wielu kanałach dystrybucji. Agencja zaproponowała nam strategię dopasowaną do naszych wyzwań oraz pokazała świeże spojrzenie na nasze dotychczasowe aktywności – komentuje Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe.
Zobacz również
Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w październiku 2022 roku.
Hebe to marka o jasnej wizji biznesowej, dysponująca ogromną liczbą danych umożliwiających wnioskowanie i optymalizację działań z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Marzenie każdej agencji chcącej rozwijać swoje kompetencje cyfrowe. Dlatego ogromnie się cieszę, że zaufało właśnie nam – komentuje Rafał Wachnik, managing director Value Media.
Zakres pracy Value Media obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów online oraz wsparcie klienta w ramach działań digital.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing