Spot pokazuje, jak wychowany w Wielkiej Brytanii piłkarz intensywnie uczy się języka polskiego. Matty Cash powtarza w nim słowa „porównujesz”, „ubezpieczasz”, „oszczędzasz”. Z Mattym, a raczej jego nazwiskiem, związane jest również hasło kampanii, czyli „Mubi cash oszczędzać lubi”.
Matty Cash na co dzień gra na pozycji prawego obrońcy w angielskim klubie Aston Villa, w którym został wybrany zawodnikiem sezonu 2021-2022. Od roku występuje w reprezentacji Polski, z którą w piątek rozpoczyna zmagania na mundialu w Katarze.
Zobacz również
Matty jest ceniony za profesjonalizm, wkłada 100% swoich możliwości w grę na boisku, niezależnie czy to jest trening, czy mecz reprezentacji. Jednocześnie jest miłym, zawsze uśmiechniętym i bardzo przyjaznym człowiekiem. Profesjonalizm, pracowitość i życzliwość w stosunku do innych to cechy, które są bardzo bliskie zespołowi Mubi, stąd wybór Matty’ego Casha na naszego reprezentanta i ambasadora – wyjaśnia Michał Laskowski z Mubi.pl.
Kampania ma charakter wizerunkowy i prezentuje Mubi.pl jako życzliwą i profesjonalną porównywarkę ubezpieczeń. Działania marketingowe startują w mediach 16 listopada i potrwają do początku 2023 roku. Spoty będzie można zobaczyć w telewizji (kanały ogólnopolskie oraz tematyczne) oraz internecie (YouTube i Facebook, wyszukiwarki). Nagraniem podzielił się także Matty Cash w swoich mediach społecznościowych.
Kampania to efekt współpracy agencji Film Burger, domu produkcyjnego Flota Filmowa oraz zespołu Mubi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing