Od września, do zespołu Teads w Polsce dołączyła Katarzyna Łęczna, zasilając tym samym ciągle powiększający się zespół sprzedażowy.
Katarzyna rozpoczęła swoją pracę w środowisku reklamy online w 2013 roku w Polsat Media jako specjalista ds. planowania kampanii reklamowych online w telewizji internetowej ipla. Współpracowała z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi. Swoje doświadczenie w zespole sprzedaży agencyjnej rozwijała następnie pracując przez 7 lat w Wirtualnej Polsce. Obsługiwała głównie agencje z grupy Publicis, Sigma BIS oraz PHD Media Direction.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W Teads Katarzyna objęła stanowisko senior sales managera, gdzie będzie odpowiedzialna za obsługę agencji Group M, Sigma i Dentsu.
Jacek Kniaź, który zasilił zespół w listopadzie, jako senior performance sales manager (CEE) będzie odpowiedzialny za rozwój produktu, przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz inicjatyw adekwatnych do potrzeb poszczególnych rynków, a także wspierał zespoły sprzedażowe w ramach istniejących współprac i w pozyskiwaniu nowych klientów.
Wcześniej pracował w Wirtualnej Polsce jako performance business development manager, gdzie przez ostatnie miesiące odpowiadał za rozwój produktowy i biznesowy reklamy efektywnościowej, wcześniej przez 3 lata kierował warszawskim zespołem performance’u.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Pierwsze zawodowe kroki stawiał w agencji MMD Polska, gdzie pracował przy klientach z branży technologicznej oraz informatycznej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing