Tegoroczna edycja Konferencji Lunch z e-commerce będzie miała wyjątkowy, gdyż butikowy charakter (pula biletów jest mniejsza niż zazwyczaj). Specjalna będzie jednak nie tylko formuła, ale także tematyka spotkania, oscylująca wokół rozwoju kompetencji przywódczych i umiejętności miękkich, mających ogromne znaczenie w twardym biznesie.
Osoby, które zarządzają firmami w e-commerce, doskonale znają rozwinięcie skrótu KPI. To kluczowe wskaźniki efektywności, które jak się okazuje – mają dwa oblicza. W trakcie zbliżającej się Konferencji, Ideo Force przedstawi je w zupełnie nowym świetle, oferując uczestnikom nie tylko wartościowe prelekcje ekspertów z branży, ale też tworząc przestrzeń do wymiany doświadczeń biznesowych.
Zobacz również
Świadomość dotycząca rozwoju umiejętności przywódczych przez liderów jest coraz większa, a zbliżająca się Konferencja będzie doskonałą okazją do poznania sposobów, dzięki którym osoby piastujące podobne stanowiska, skutecznie wykorzystują potencjał tkwiący w ich zespołach.
Czy kluczowa jest efektywna komunikacja prowadzona w duchu: „Keep People Informed”, a może utrzymanie zaangażowania „Keep People Involved”? Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie, jednak z pewnością – ważny jest balans pomiędzy kompetencjami twardymi i miękkimi oraz sprostanie wyzwaniom, związanym ze skutecznym zarządzaniem zespołem. O tym i nie tylko, w trakcie Konferencji…
Konferencja Lunch z e-commerce – do kogo kierowane jest wydarzenie?
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Konferencja organizowana jest z myślą o przedstawicielach kadry zarządzającej, prezesach, właścicielach i managerach e-commerce, a także praktykach e-biznesu, otwartych na networking. Organizatorzy serdecznie zapraszają do udziału w wydarzeniu osoby, chcące kształtować kompetencje przywódcze i rozwijać umiejętności miękkie, w gronie doświadczonych przedsiębiorców, otwartych na dzielenie się swoimi doświadczeniami biznesowymi. Konferencja Lunch z e-commerce to także idealna propozycja dla przedstawicieli firm, którym zależy na budowie relacji z zespołem, przy jednoczesnej egzekucji strategii biznesowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kto wystąpi w trakcie Konferencji?
- Joanna Kucharska – HR subject matter ekspert w Sii Polska
- prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło – prezes zarządu EXACTO, wykładowca akademicki
- Sebastian Kotów – psycholog biznesu
- Francois Nail – moderator & founder, CEO Round Table
- Joanna Kwiatkowska – vice CEO, sales director Kubota
- Łukasz Wysokiński – dyrektor zarządzający InPost Fulfillment
- dr Maciej Sikorski – przewodniczący rady nadzorczej MH Group S.A., wykładowca akademicki na Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Dlaczego warto uczestniczyć w wydarzeniu?
Konferencja będzie nie tylko okazją do wysłuchania merytorycznych prelekcji ekspertów, ale także skonfrontowania własnego sposobu zarządzania zespołem z metodami, wykorzystywanymi przez osoby zajmujące podobne stanowiska, które często zmagają się z podobnymi trudnościami. Atmosfera w trakcie spotkania będzie sprzyjać rozwojowi kompetencji przywódczych w gronie osób, doskonale znających branżowe realia. 6. edycja Konferencji Lunch z e-commerce to nie tylko możliwość rozwijania umiejętności przywódczych (m.in. decyzyjności, perswazyjności, asertywności), mentorskich, czy komunikacyjnych, ale też inspiracja do wyznaczenia swoich własnych KPI, w zakresie skutecznego kierowania pracą zespołu, w duchu: Keep People I…
Więcej informacji o Konferencji na stronie organizatora: https://www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce/
Jak wziąć udział w wydarzeniu?
Liczba miejsc jest ograniczona, jednak bilety wciąż są dostępne na stronie bit.ly/3Xc35yC.
Konferencja Lunch z e-commerce. Nowe oblicze KPI, czyli Keep People I… odbędzie się 9.12.2022, godz. 10.00–17.00 w Warszawie na Uczelnii Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej, ul. Jutrzenki 135.
W imieniu organizatora serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu!