Jerzy Hołub dołączył do Mastercard w 2019 roku. Jest odpowiedzialny za strategię i realizację działań marketingowych, zarządzanie projektami sponsoringowymi firmy w Polsce, takich jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, a także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy.
Jego zaangażowanie miało fundamentalne znaczenie dla rozwoju nagradzanej platformy muzycznej, Mastercard Music. Dzięki temu projektowi udało się z sukcesem wprowadzić markę w obszar audio brandingu w Polsce. Podczas pandemii COVID i po wybuchu wojny w Ukrainie pod skrzydłami Jerzego zrealizowane zostały dwa projekty z kategorii „data for good”: KiedyDoSklepu.pl i GdzieZamieszkać.com, które – bazując na danych i technologii – w sposób odpowiedzialny i efektywny odpowiedają na aktualne wyzwania społeczne. Jerzy ma również swój znaczący udział w rozwoju i budowie wizerunku platformy lojalnościowej Mastercard Bezcenne Chwile. W ciągu ostatnich dwóch lat, wraz z zespołem zdobył wiele lokalnych i międzynarodowych nagród branżowych, w tym Effie, Webby, Merit, One Show czy Golden Drum.
Zobacz również
Jerzy ma 20-letnie doświadczenie marketingowe, które zawdzięcza pracy dla wiodących marek, takich jak Orange, T-Mobile, LUXMED i PZU. Do zespołu Mastercard dołączył bezpośrenio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Google, Samsung i Cisco.
Jerzy Hołub jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Czeskiej Akademii Nauk, a także absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Pasje Jerzego to klasyczna literatura rosyjska oraz boks.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]