Mediahub kompleksowo zajmuje się przygotowaniem rekomendacji mediowych wraz z zakupem powierzchni reklamowych w kilku krajach. Działania prowadzone są w kanałach social media, Google Ads, YouTube oraz Programmatic Display. Odpowiada m.in. za wprowadzenie na rynek polski, niemiecki i szwajcarski nowych słuchawek Focal Bathys oraz promocje głośników i soundbarów marki Denon.
W najbliższych miesiącach planujemy kolejne kampanie wspierające działania wokół naszych strategicznych oraz własnych marek. Będziemy wspierać głównie sprzedaż, ale także wprowadzenie na rynki nowych produktów w krajach, w których nasza firma jest głównym dystrybutorem najwyższej jakości sprzętu audio-video – mówi Aleskandra Niegowska, marketing director z Horn Distribution.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]