Drogi Czytelniku,
wartość polskiego rynku e-commerce rośnie z roku na rok i wg prognoz w tym roku wyniesie ona 92 mld zł, natomiast do 2027 roku wartość internetowej sprzedaży sięgnie aż 187 mld zł. Świadczy to o dużym potencjale rynku handlu internetowego. Z drugiej strony trwająca obecnie inflacja nie pozostaje obojętna dla e-konsumentów. Wg badań prawie 30% z nich zaczęło mniej kupować w internecie ze względu właśnie na inflację.
Zobacz również
Biorąc pod uwagę dalsze jej utrzymanie się, a nawet potencjalny wzrost w przyszłym roku, liczba ograniczających e-zakupy klientów może znacząco wzrosnąć. Jak w tych niepewnych czasach związanych z licznymi kryzysami gospodarczymi zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie i zadbać o to, aby konsumenci chcieli z Tobą zostać?
Na to pytanie odpowiedź znajdziesz w niniejszej publikacji poświęconej polskiemu rynkowi e-commerce. Przybliży Ci ona m.in jakie są obecnie trendy w sprzedaży internetowej i na które z nich koniecznie warto zwrócić uwagę:
- jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie, nie dysponując przy tym dużymi budżetami,
- w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc prowadzenie e-biznesu,
- czy czeka nas głosowa rewolucja w e-commerce,
- jak uratować porzucone koszyki, a także zoptymalizować procesy wysyłkowe i posprzedażowe w e-sklepie.
Bez zbędnego przedłużania oddajemy w Twoje ręce niniejszy e-book i życzmy Ci jeszcze większej sprzedaży w nadchodzącym roku!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Życzymy miłej lektury!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Redakcja NowegoMarketingu