La Rondé to selektywna odpowiedź na transformację w świecie mody Katarzyny Tusk, jednej z najbardziej opiniotwórczych w Polsce influencerek i twórczyni marki modowej MLE Collection. W przygotowaniach do startu nowego projektu uczestniczyła agencja SEC Newgate CEE, która stworzyła strategię komunikacji oraz narrację nowego projektu na poziomie słowa i obrazu.
– Podziwiamy sposób w jaki pomysłodawczyni marki La Rondé, Katarzyna Tusk, rozwija swoją markę osobistą. Od bloga o wielusettysięcznym zasięgu, przez wyrazisty i spójny brand MLE Collection po stworzenie platformy zakupowej z sustainable fashion, gdzie proponuje spójną selekcję według własnego klucza i regularne dropy stylistycznie utrzymane w DNA marki. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią tego wyjątkowego projektu i wesprzeć jego rynkową premierę – mówi Joanna Poniatowska, founding partner SEC Newgate CEE.
Zobacz również
Zespół CREATIVE SEC Newgate CEE stworzył dla klienta kreację – pomysł na visual storytelling i język komunikacji, które przełożyły się na sesje zdjęciowe i materiały reklamowe, samodzielnie wyprodukowane przez klienta. Do swojej premiery marka La Rondé wykorzystała ideę kreatywną „Rzeczy Obrót Doskonały”. Agencja była także odpowiedzialna za brand statement w formie manifestu. Ponadto, zadaniem SEC Newgate CEE było wskazanie drogi do rekrutacji nowych klientek zainteresowanych zrównoważoną modą i ekologią oraz zaangażowanie społeczności skupionej wokół digitalowego ekosystemu Make Life Easier. Agencja była odpowiedzialna za wskazanie taktyk digitalowych oraz za pomysły na content edukacyjny La Rondé tworzony w kanałach social media.