Firma programistyczna Salesforce zaprezentowała podczas Super Bowl platformę zrównoważonego rozwoju #TeamEarth, której twarzą jest znany hollywoodzkie aktor Matthew McConaugheyem. Jej celem jest przekonanie biznesowych liderów do tego, aby pracować na rzecz naszej planety, zamiast wymyślać nowe sposoby podróżowania na Marsa lub uciekania do świata wirtualnego.
Teraz firma ponownie wraca do swojego przesłania – tym razem z okazji Święta Dziękczynienia.
Zobacz również
Salesforce wypuściło nowy 60-sekundowy spot „New Frontier”, który niesie ze sobą ważne przesłanie. Występujący w nim McConaughey idzie ulicą z tłumem ludzi i klaszcze pomiędzy wypowiadanymi zdaniami. (podobno to nawiązanie do postaci, którą grał McConaughey w „Wilku z Wall Street”).
„Nadziei i zaufania zaczyna powoli brakować. Jako firmy możemy się obwiniać i zawstydzać się nawzajem albo możemy dokonać zmiany. Możemy sprawić, by praca przynosiła korzyści nam wszystkim. Może potrzebujemy być większą jednością. Spróbujmy mniej negować i więcej rozmawiać – mówi w reklamie aktor.
Reklama kończy się hasłem: „To nie jest pożegnanie Ziemio, ale powitanie #TeamEarth”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing