Bistronaut to możliwość skomponowania indywidualnej diety pudełkowej od znanych i cenionych restauracji – idealna opcja dla każdego jedzeniowego freaka, któremu bardziej niż na deficycie kalorycznym zależy na wyjątkowych doznaniach smakowych. Za UX/UI design oraz development projektu odpowiadała agencja Artegence.
Aplikacja i strona Bistronaut to funkcjonalne i łatwe w obsłudze narzędzie, które umożliwia łączenie restauratorów z foodies, poszukującymi diety pudełkowej, w oryginalnej i dostarczającej niezastąpionych, kulinarnych wrażeń formie. To także serwis i aplikacja stworzone w odpowiedzi na potrzeby amatorów dobrego jedzenia, a jednocześnie wirtualne bistro, gdzie szybko można skomponować dietę zgodnie z preferencjami klienta.
Zobacz również
Artegence uczestniczyła w tworzeniu serwisu i aplikacji Bistronaut. Odpowiadała za UX/UI design oraz development strony – koncepcję i wdrożenie narzędzia, a także dopasowanie do oczekiwań użytkowników aktywnie korzystających z narzędzi świata online.
Stworzyliśmy Bistronaut, szukając rozwiązania bazującego na bardzo popularnej idei diet pudełkowych, jednak dopasowanego do preferencji wymagających foodies. Oferujemy idealną opcję dla osób, które – w kontekście żywienia – bardziej cenią sobie walory smakowe i różnorodność niż klasyczne liczenie kalorii. Potrzebowaliśmy do tego odpowiedniego partnera, który posiada duże doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu tego typu narzędzi oraz myśli w równie nieszablonowy sposób, co my w kontekście biznesu. Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z Artegence – komentuje Julia Sokołowska, Co-founder w Bistronaut.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bistronaut pozwala w łatwy sposób wybrać swój indywidualny styl odżywiania. Umożliwia kosztowanie potraw ze wszystkich stron świata, starannie przygotowanych przez najlepsze restauracje i ich szefów kuchni. W aplikacji lub za pośrednictwem strony wybiera się w pierwszej kolejności rodzaj kuchni, która nas interesuje, lub od razu konkretną restaurację, która przygotowuje opcje menu dostępnego w danym dniu i tygodniu. Następnie można dobrać wielkość porcji według upodobań i potrzeb klienta. Kompozycja dań zależy tylko
Słuchaj podcastu NowyMarketing
od zamawiającego – wystarczy kilka kliknięć
i nie trzeba martwić się zakupami czy gotowaniem. Elastyczne są również opcje dostawy – na przykład w tygodniu jedzenie można zamówić do pracy a w weekend do domu.
Naszym celem było stworzenie innowacyjnego narzędzia dla równie innowacyjnej usługi gastronomicznej jaką jest Bistronaut. Skupiliśmy się na umożliwieniu korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i strony w maksymalnie łatwy, intuicyjny sposób. Wszystko to w zestawieniu z przyjemnym dla oka, nowoczesnym designem oraz dobrze dopasowaną technologią pozwala zbliżyć Bistronaut do klientów i restauratorów jeszcze bardziej – mówi Łukasz Szmel, Co-managing director w Artegence.
Bistronaut daje możliwość szybkiego uzupełnienia kluczowych informacji w systemie, a opis posiłków może być na tyle szczegółowy, że zamawiający nie musi dodatkowo kontaktować się z restauracją, by zapytaćo wybrane zestawy. Na Bistronaut skorzysta zarówno klient, jak i przedsiębiorca.