Papaya Films z europejską kampanią dla 7DAYS

Kampania „Get On The Go” to kolejna międzynarodowa współpraca polskiego oddziału Papaya Films z Publicis Groupe Hungary.
O autorze
0 min czytania 2022-12-09

Spot dla marki rogalików należącej do Mondelēz International został zrealizowany w trakcie trzech dni zdjęciowych w Warszawie.Twórcami filmu są pochodzący z Francji reżyser Frédéric de Pontcharra i operator Mahdi Lepart. 

W kampanii obok zawodowych amerykańskich i włoskich koszykarzy reprezentujących kluby ligi europejskiej wystąpił również Paweł „Kid” Kidoń – pierwszy Polak w drużynie Harlem Globetrotters, a także Mistrz Świata w Basketball Freestyle.

Kampania emitowana jest w telewizji oraz digitalu przeznaczona jest na ponad 30 rynków europejskich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj