Wzruszająca, wywołująca emocje muzyka w „Korzenie i skrzydła” oraz poruszający tekst o sile i przebaczeniu, o nadziei, mocy i odwadze odzwierciedlają potrzeby, troski i obawy dzieci przebywających pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
To pierwsza taka współpraca dla organizacji w jej 38-letniej historii, ale także pierwsza między Natalią Kukulską a Miuoshem. Artyści wspólnie skomponowali muzykę, napisali tekst i wyprodukowali utwór.
Zobacz również
– Od samego początku czuliśmy, że ma to być utwór, który zostanie z nami na długo. Coś ponadczasowego i niedosłownego – mówi Natalia Kukulska.
– Każde dziecko z SOS Wiosek Dziecięcych ma własną niepowtarzalną historię, własny trud, ale też marzenia. Korzenie i skrzydła są tego odzwierciedleniem. Z jednej strony pogodzeniem się z przeszłością, a z drugiej – odważnym patrzeniem w dorosłe życie – komentuje Miuosh. – Myślę, że każdy z nas odnajdzie w tym utworze cząstkę siebie – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Celem kampanii jest poszerzenie świadomości działań, jakie każdego dnia prowadzi Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. W Polsce prawie 73 tys. dzieci jest nadal pozbawionych opieki rodzicielskiej – to miasto średniej wielkości. Niemal co czwarte z nich przebywa w pieczy instytucjonalnej, czekając na rodzinny dom. Z obserwacji ekspertów Stowarzyszenia wynika również, że liczba polskich dzieci, zgłaszanych do pieczy zastępczej stale rośnie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ideę kreatywną kampanii stworzyła Tailor Made PR we współpracy z SOS Wioski Dziecięce. Agencja jest też odpowiedzialna za powstanie strategii działań PR, poprowadzenie relacji mediowych i influencerskich. Wsparcie eventowe podczas oficjalnej premiery teledysku zapewniło Studio Bank, za oprawę graficzną odpowiadało Plupart, a okładkę do singla stworzył Mrotek. Za reżyserię teledysku odpowiada Mateusz Znaniecki, a produkcję poprowadziło Bosko Films.
Wszystkie podmioty zaangażowane w stworzenie kampanii zaangażowały się pro publico bono.