Kaufland po raz kolejny wspiera dzieci i seniorów w akcji „List do św. Mikołaja”

O autorze
1 min czytania 2022-12-12

Już po raz 6. pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland podjęli się roli Świętego Mikołaja i przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin”. Sieć zachęca także do wsparcia potrzebujących swoich klientów.

Są dzieci, do których Święty Mikołaj nie zawsze może przyjść. Z pomocą przychodzą zaangażowani pracownicy Kauflandu, którzy po raz kolejny przeprowadzili akcję „List do św. Mikołaja” na rzecz podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin”.  W ramach inicjatywy sieci Kaufland wolontariusze co roku otrzymują listy opisujące potrzeby i marzenia dzieci oraz seniorów, które starają się spełnić. Od 2017 roku, czyli początku istnienia akcji, pracownicy Kauflandu przekazali łącznie 1126 prezentów na rzecz potrzebujących.

Również klienci sieci mogą przyłączyć się do akcji, wrzucając datki do skarbonek Fundacji „Serca dla Maluszka”, które znajdą w każdym markecie Kaufland w Punktach Informacyjnych. Można także pomóc online, wchodząc na stronę sercadlamaluszka.pl/chce-pomoc i wspomagając darowizną Fundację. Dzięki wsparciu klientów od 2014 r. Kaufland przekazał Fundacji ponad 400 tys. zł, które przeznaczono na finansowanie rehabilitacji, operacji i bieżących potrzeb w zakresie leczenia i terapii dzieci, osób niepełnosprawnych i ubogich rodzin.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kaufland nakręcił także specjalny spot zachęcający do wsparcia akcji, w którym udział wzięli pracownicy oraz podopieczni Fundacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Fundacja „Serca dla Maluszka” to pozarządowa organizacja dobroczynna, która opiekuje się ponad 2600 podopiecznymi – dziećmi i osobami niepełnosprawnymi oraz rodzinami zagrożonymi ubóstwem i wykluczeniem społecznym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się