Marta Ulman jest odpowiedzialna za opracowanie spójnych strategii dotarcia do użytkowników w dotychczasowych i nowych grupach docelowych oraz wsparcie zespołów w efektywnym wdrażaniu zaproponowanych strategii. W nowej roli koordynuje pracę zespołu promocji marki i raportuje do Elżbiety Flasińskiej, dyrektorki marketingu B2C w Grupie Pracuj.
– Pracuj.pl to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, skutecznie wspierająca miliony Polaków w szukaniu nowej pracy. Jednocześnie to brand, który przez ponad 20 lat funkcjonowania potrafił z sukcesem stale ewoluować, także pod kątem strategii promocji i nagradzanych kampanii marketingowych. Współczesny rynek pracy tworzy niezwykłe możliwości, ale i wyzwania dla uznanych marek technologicznych oraz świata HR Tech. Wierzę, że razem z zespołem odpowiedzialnym za komunikację Pracuj.pl możemy skutecznie przecierać nowe ścieżki, docierając do kolejnych talentów i osób poszukujących zawodowej zmiany – komentuje Marta Ulman, strateżka marki Pracuj.pl w Grupie Pracuj.
Zobacz również
Marta Ulman ma ponad 12 lat doświadczenia w czołowych agencjach reklamowych i PR działających w Polsce. Przez ostatnich sześć lat była związana z GoldenSubmarine, gdzie na stanowisku Head of Strategy Warsaw odpowiedzialna była za przygotowanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów firmy. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach 24/7Communication oraz 38 Content Communication. W jej portfolio projektów znajdują kampanie dla takich marek, jak m.in. McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, WizzAir, Ikea czy ING. Jest także współautorką podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas.
Nowa strateżka marki Pracuj.pl dołącza do grupy profesjonalistów i profesjonalistek wielokrotnie nagradzanych za innowacyjne kampanie marketingowe i PR. Zespół marketingu Grupy Pracuj wyróżniono w ostatnich latach w najważniejszych konkursach branży komunikacji, takich jak Effie (kategorie Usługi i Long Term Marketing Excellence), KTR (Craft/Video), Grand Video Awards (Branded Content) i Złote Spinacze (Media Relations, Social Media, Technologie, Komunikacja Kryzysowa, PR Produktu).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]