Wyniki loterii są dowodem na to, że… kobiety rzeczywiście kochają diamenty. Założone KPI zostały przekroczone o 80%. W ciągu 5 tygodni w loterii zanotowano aż 271 279 zgłoszeń!
Do tak spektakularnego sukcesu przyczynił się innowacyjny mechanizm informowania o nagrodach w loterii. Aby wygrać, należało zakupić dowolny produkt marki Elseve, zachować paragon i dokonać zgłoszenia za pomocą SMS-a. Dzięki SMS-owi zwrotnemu uczestnik od razu dowiadywał się czy wygrywa! A jeśli nie wygrał – otrzymywał drugi los.
Zobacz również
Zwycięzcy byli wyłaniani przez kolejnych pięć tygodni, w codziennych oraz cotygodniowych losowaniach. Czekały na nich atrakcyjne nagrody, m.in. karty przedpłacone o łącznej wartości 50 tys. zł, złota biżuteria Apart z diamentami oraz zegarki marki Michael Kors.
Organizatorem loterii „Kobiety kochają diamenty” była agencja Blueberry Group, która zgodnie z potrzebami Klienta stworzyła mechanizm loterii oraz odpowiadała za jej obsługę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing