TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cyfrowe.pl świętuje 10 urodziny

Sklep Cyfrowe.pl obchodzi w tym roku swoje 10 urodziny. Z tej okazji przygotowana została specjalna promocja oraz przedstawiono nowe logo firmy opracowane we współpracy z agencją Midea.
O autorze
2 min czytania 2013-10-25

Od 21 października w na stronie www.cyfrowe.pl/10lat można zapoznać się ze szczegółami urodzinowej promocji. Po dziesięciu latach na rynku nadszedł czas na zmiany.  Nowe logo opracowano wspólnie z agencją Midea. Już na wiosnę szykuje się zmiana wyglądu sklepu internetowego oraz sklepów stacjonarnych w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Szczecinie.

Cyfrowe.pl należy do ścisłej czołówki sklepów branży foto-video w Polsce. Działa od 2003 roku. Posiada w ofercie prawie 13 000 produktów, oprócz sprzedaży przez Internet, prowadzi 5 sklepów stacjonarnych: w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Szczecinie (otwarty w sierpniu 2013). W 2009 roku został uznany za najlepszy sklep foto-video w Polsce w prestiżowym rankingu sklepów internetowych tygodnika Wprost i portalu Money.pl. Również w 2009 sklep uzyskał pierwsze miejsce wśród sklepów foto-video, w rankingu największych pod względem obrotów sklepów internetowych branżowego magazynu InternetStandard.pl. W 2010 r. uzyskał Złoty Laur Konsumenta 2010 jako najpopularniejszy sklep foto-video w Polsce.

W 2013 roku otrzymał tytuł Lidera Rynku jako Najlepsza w Polsce Firma w zakresie sprzedaży sprzętu Foto-Video przez wyspecjalizowany sklep internetowy w konkursie LIDER RYNKU 2013. Dodatkowo, w tym samym roku, podczas targów eHandlu odbywających się w Poznaniu, sklep odebrał nagrodę w konkursie „Bezpieczny eSklep 2013”.

10 lat to dużo czasu. 10 lat temu „narodziło się” Cyfrowe.pl i od tamtego czasu w szybkim tempie osiągnęło – myślę, że mogę tak powiedzieć – wiek dojrzały. Dzisiaj 35 osób tworzy zespół sklepu, jesteśmy obecni ze sklepami tradycyjnymi w 5 różnych miastach Polski i realizujemy kilka tysięcy zamówień miesięcznie. Ktoś mógłby stwierdzić, że to żaden sukces bo „sprzedaż w Internecie sama ciągle rośnie”. Niby tak, ale po drodze był kryzys gospodarczy oraz znam sklepy fotograficzne, nawet nie takie małe, które były a już nie istnieją. Znam też takie, które istnieją, ale zatrudniają cały czas tyle samo osób co w 2003 roku, a nawet mają cały czas taką samą stronę internetową! Bardzo chcieliśmy pochwalić się tymi okrągłymi urodzinami, stąd pomysł specjalnej promocji dla klientów. Korzystając z okazji zaprezentowaliśmy także nasze nowe logo, które jest wynikiem kilkumiesięcznych prac nad nową strategią marki i strategią marketingową sklepu. W najbliższych miesiącach czeka nas zmiana strony internetowej sklepu i wszystkich materiałów reklamowych tak, aby uzyskać spójność wizerunku sklepu. Nie poprzestaniemy jednak tylko na zmianie wyglądu. Pracujemy nad naszą ofertą i myślimy o nowych usługach dla klientów. Jednak zawsze pozostaniemy specjalistami od sprzętu fotograficznego i związanego z filmowaniem. Nieustannie usprawniamy naszą stronę internetową, aby zakupy były jeszcze bardziej wygodne. Zostało już to dostrzeżone przez specjalistów: Raport użyteczności sklepów – ekomercyjnie.pl czy nominacja do nagród e-Commerce Polska w kategorii Strona przyjazna klientowi. Przez te 10 lat zmieniło się wiele, zmienili się też e-konsumenci. Obecnie mniej płacą za pobraniem i chętniej płacą kartą płatniczą. Mogą wybierać wśród wielu sposobów dostawy i to robią (kurierzy, paczkomaty, odbiory w kioskach itp.). Nadal jednak chętnie odbierają towary zamówione przez Internet w naszych sklepach stacjonarnych, to się nie zmieniło: nie lubimy płacić kosztów przesyłek. Obecnie klienci mniej potrzebują porady sprzedawcy gdyż zasoby Internetu dostarczają im aż nadto opinii, testów, opisów, zdjęć i filmów dotyczących produktów. Nadal jednak są stosunkowo mało świadomi swoich praw przy zakupach przez Internet. Prognozuję jednak, że to szybko się zmieni wraz z nowymi regulacjami prawnymi jakie wejdą w życie w przyszłym roku. Jarosław Banacki, prezes Cyfrowe.pl
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj