Założona w 2004 roku Interactive Solutions zatrudnia ponad 160 specjalistów w Warszawie i Poznaniu. !S specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii e-marketingowych, gdzie priorytetem jest zwrot z inwestycji (ROI) przy jednoczesnym wykorzystaniu innowacyjnych technologii.
– Z Interactive Solutions współpracujemy od wielu lat. Z radością witam cały zespół w Saatchi & Saatchi – mówi Igor Kaleński, CEO Saatchi & Saatchi Polska. Akwizycja jest realizacją długofalowej strategii. Zbudowaliśmy od podstaw unikalną agencję o zintegrowanych kompetencjach odpowiadającą na potrzeby rynku ery konsumenta. To nie tylko sposób na znaczne zwiększenie atrakcyjności oferty, wartości i pozycji w regionie, ale przede wszystkim narodziny niezwykle kompleksowej i holistycznej oferty, w której DNA zapisana jest integracja. Nasi klienci będą mogli towarzyszyć konsumentom we wszystkich etapach tworzenia relacji z marką w modelu Catch-Connect-Close-Continue – od budowania świadomości, poprzez zaangażowanie, do sprzedaży i obsługi posprzedażowej zorientowanej na lojalizację. Dzisiejszy rynek jest trudny. Klienci wymagają wizji i wyróżników na każdym poziomie od planowania przez działania egzekucyjne. To jak w starej opowieści o kamieniarzach. Każdy z nich robił dokładnie to samo. Obrabiał kamień. Ale tylko jeden wiedział, że buduje Katedrę. Wszystko jest kwestią perspektywy. W Saatchi zawsze widzimy księżyc, a nie palec, który go wskazuje – dodaje Kaleński.
Zobacz również
– Digital staje się coraz ważniejszym elementem w pełni zintegrowanego marketing mix. Biorąc pod uwagę nasz wspólny dorobek i wieloletnią pracę dla najbardziej uznanych marek, akwizycja z pewnością przyniesie wiele korzyści i wzmocni przewagę konkurencyjną Saatchi – powiedział Piotr Morkowski, CEO Interactive Solutions, który dołączy do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi jako Executive Vice President.
Saatchi & Saatchi silnie inwestuje w obszar digital – przejęcie Interactive Solutions to konsekwentna realizacja strategii tworzenia najsilniejszych agencji o zintegrowanych kompetencjach na każdym lokalnym rynku. W grudniu ubiegłego roku londyńskie biuro Saatchi przejęło Outside Line, a paryski oddział ogłosił akwizycję agencji Duke. Każde z tych przejęć zbliża firmę do realizacji jednego z głównych celów – aplikacji zastrzyku ze skondensowanym hormonem wzrostu dla lokalnego oddziału Saatchi i maksymalnego zwiększenia przychodów w obszarze digital – segmentu rynku o największym potencjale.
– Ten krok, to nie tylko tworzenie najsilniejszej zintegrowanej oferty na polskim rynku, ale również inwestycja w firmę, która realizuje międzynarodowe projekty obejmujące zasięgiem cały region EMEA. Ta konkretna akwizycja pozwoli nam wzmocnić ofertę innych biur Saatchi będąc solidną podstawą wzrostu – konkluduje Justin Billingsley, COO Saatchi & Saatchi EMEA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Działania !S i Saatchi będą integrowane na wielu poziomach – struktury, procesów i oferty, tworząc zupełnie nową jakość, dzięki której projekty 360 nabiorą nowego wymiaru redefiniując pojęcie synergii i holistycznych rozwiązań w marketingu. Szczegóły nowej oferty i bardzo precyzyjny krajobraz po połączeniu zostanie przedstawiony w pierwszym kwartale 2014 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing