Marka Philips Avent dostrzega rolę ojców w codziennym rodzicielstwie, chcąc podkreślić, że również oni mogą uczestniczyć w karmieniu naprzemiennym. Celem działań jest pokazanie wspólnego rodzicielstwa opartego na bliskości i wsparciu. W materiałach zobaczymy jak młodzi rodzice, wspólnie przygotowują się na niezwykłą podróż, jaką jest wychowanie maluszka. Dzięki laktatorowi i butelce tata może zbudować bliskość z dzieckiem, będąc częścią tych pierwszych, niezwykłych chwil po narodzinach.
Kampania oparta na działaniach digitalowych (SM, online video, szeroka obecność na portalach parentingowych) oraz działaniach niestandardowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za kampanie od strony kreatywnej odpowiada agencja TBWA, Media Direction OMD jest odpowiedzialne za planowanie oraz zakup kampanii.