Wyjątkowy autobus będzie kursował codziennie do 31 stycznia (z wyjątkiem 18 i 25 stycznia) w godzinach 16:00-23:00 na stałej trasie od Placu Zawiszy przez m.in. Norblin, Nowy Świat, Centrum aż do Placu Wilsona. Z przejazdu mogą skorzystać bezpłatnie wszyscy, a szczególnie osoby oczekujące na przystankach warszawskiej komunikacji miejskiej. W stylizowanym wnętrzu pasażerowie będą mogli poczuć się jak w amerykańskim klubie lat 80. – pełnym muzyki, świateł oraz neonów.
Wraz z akcją startuje kampania reklamowa, wykorzystująca m.in. telewizję, radio, outdoor oraz aktywności digitalowe. Całość uzupełni szeroka kampania z udziałem influencerów.
Zobacz również
Wszystkie osiem odcinków serialu oryginalnego Disney+ „Witamy w Chippendales” można od 11 stycznia oglądać na platformie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jest to inspirowana prawdziwymi wydarzeniami kryminalna saga, która opowiada niewiarygodną i owianą skandalami historię powstania największego i najbardziej rozpoznawalnego imperium męskiego striptizu na świecie. Głównym bohaterem osadzonego w latach 80. serialu jest Somen „Steve” Banerjee – imigrant z Indii, który robi wszystko, by spełnić swój amerykański sen. To właśnie on wpada na niecodzienny pomysł stworzenia klubów dla kobiet. Choć odniósł niewątpliwy sukces, zapłacił za niego najwyższą cenę, bo każde marzenie ma swoją ciemną stronę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing