Od stycznia br. Anna Ziętek zarządza działaniami marketingowymi i komunikacją marki w Mennicy Polskiej. Wcześniej pracowała w Polskim Radiu, Multimedia Polska/Vectra, Gedeon Richter i Audika. Jest odpowiedzialna za strategię i realizację działań marketingowych oraz kreowanie i wdrażanie kompleksowej strategii komunikacji marki. Koordynuje też pracę podległego jej działu i raportuje bezpośrednio do Katarzyny Budnickiej, prezesa zarządu Mennicy Polskiej.
Anna Ziętek jest ekspertem w budowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych i marketingowych, zarządzaniu reputacją i wizerunkiem organizacji. Specjalizuje się też w opracowywaniu i wdrażaniu programów Employee Advocacy. Tworzy strategie EB oparte głównie na social mediach i promocji marek osobistych pracowników – akcentując ich pozycję ekspercką. Jest zwolenniczką komunikacji Human 2 Human.
Zobacz również
– Anna ma holistyczne podejście do zarządzania komunikacją marki i może się pochwalić imponującym doświadczeniem w kreowaniu wizerunku firm i pozyskiwaniu zainteresowania klientów. Mennica Polska prowadzi działalność na kilku dużych i wymagających rynkach. Jest to przede wszystkim rynek metali szlachetnych, m.in. złote monety kolekcjonerskie czy sztabki złota inwestycyjnego, którego jesteśmy jedynym producentem w Polsce. Wdrażamy też systemy karty miejskiej w całym kraju oraz realizujemy inwestycje w branży nieruchomości. Prowadzenie marketingu angażującego i budowanie marki na tych rynkach to złożony temat i wyzwanie wymagające nie tylko dużego doświadczenia, ale też świeżego i globalnego spojrzenia na organizację, rynek i interesariuszy. Jestem przekonana, że z tak szerokim wachlarzem kompetencji i doświadczeniem w komunikacji Anna Ziętek jest właściwą osobą do wspierania działalności naszej spółki – uzasadnia Katarzyna Budnicka, prezes zarządu i dyrektor naczelny Mennicy Polskiej.
Poprzednio funkcję dyrektora działu marketingu Mennicy Polskiej pełnił Bartosz Grad, który zakończył współpracę z końcem 2022 roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell