Super-Pharm dołącza do 30% Club Poland

Super-Pharm nie zwalnia tempa. Sieć drogerii właśnie dołączyła do elitarnego 30% Club Poland. Członkinią i przedstawicielką została CEO Firmy – Monika Kolaszyńska.
O autorze
1 min czytania 2023-01-19

30% Club Poland to grupa, której założeniem jest działanie na rzecz zwiększenia różnorodności płci na szczeblach zarządu oraz wyższej kadry kierowniczej, przez integrację oraz wspólny wysiłek wkładany w poprawę kultury organizacyjnej placówek. Wymienione postulaty całkowicie pokrywają się z polityką sieci Super-Pharm, która zarówno w codziennych, jak i długofalowych działaniach stara się być ponad podziałami.

– Różnorodność w moim przekonaniu to tak naprawdę prawdziwy obraz rzeczywistości; świat w najlepszej zbalansowanej formie; gdzie mieszają się nie tylko indywidualne zdolności, wiedza, ale też doświadczenie oraz emocje. Wspierając w firmie różnorodność, będąc w pełni inkluzywnym środowiskiem, dostajemy w zamian nie tylko niesamowitą atmosferę pracy, ale również synergię, która przyspiesza rozwój firmy oraz wpływa na wzrost produktywności – mówi prezes zarządu Super-Pharm, Monika Kolaszyńska.

Do równości, a także wspomnianej już różnorodności, nawiązywała m.in. listopadowa kampania Firmy „Każdy jest inny. Każdy jest SUPER.”. Hasło to stało się mottem działań planowanych na 2023 rok:

– Strategia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oparta była o warsztaty, na których odpowiadaliśmy sobie, kim jesteśmy, my – ludzie pracujący w Super-Pharm; w co wierzymy oraz co jest dla nas ważne. Okazało się, że różnorodność to ten element, który jest w naszym DNA i chcemy mówić o tym głośno. Również przystępując do 30% Club Poland – dodaje Monika Kolaszyńska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj