Kaufland debiutuje w kolejnym kanale komunikacji
Pinterest to kanał głównie inspiracyjny, na którym użytkownicy najczęściej poszukują pomysłów i kreatywnych rozwiązań zakupowych, kulinarnych, modowych czy designerskich. Przepisy Kauflandu są dodatkową zachętą dla internautów do spróbowania swoich sił w gotowaniu są nowoczesne aranżacje zdjęciowe ukazujące gotowe potrawy oraz sposób ich podania.
Kaufland prowadzi obecnie kampanię digitalową, głównie w przestrzeni social mediów, nawiązującą do Veganuary – wyzwania mającego na celu zachęcenie konsumentów do spróbowania diety roślinnej. W odpowiedzi na najczęściej pojawiające się obawy – brak pomysłów na dania czy nieznajomość przepisów kuchni wegańskiej – sieć postanowiła zainspirować konsumentów m.in. w nowym medium społecznościowym.
Zobacz również
Zainspiruj się!
Obecnie na profilu sieci Kaufland w Pintereście można znaleźć propozycje przepisów kuchni wegańskiej, ale nie tylko. Znajdziemy tam również liczne przepisy idealne np. na karnawałowe dania i przekąski. Szeroki wybór i różnorodność potraw pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie – zarówno miłośnikom kuchni polskiej, jak i fanom orientalnych smaków czy słodkich przekąsek. Pinterest sieci Kaufland to również doskonała inspiracja przed rodzinnymi spotkaniami oraz ważnymi wydarzeniami – kanał będzie nieustannie uzupełniany o kolejne przepisy adekwatne do pory roku czy nadchodzących świąt. Dla ułatwienia dania podzielone są na kategorie – znajdziemy tam m.in. przekąski, pomysły na lunche, pożywne śniadania czy oryginalne przepisy świąteczne.
Profil sieci na Pintereście dostępny jest pod tym linkiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]