Dla TikToka i jego użytkowników nie ma rzeczy niemożliwych. A gdy w grę wchodzi szczytny cel, cała społeczność skupiona wokół tej globalnej platformy rozrywkowej rwie się do pomocy. Chcąc jeszcze bardziej zwiększyć zasięg najpopularniejszej w Polsce akcji charytatywnej, TikTok po raz pierwszy dołącza do grona patronów medialnych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, angażując i inspirując przy tym swoją społeczność.
Efekt WOŚP na TikToku
Każdy użytkownik TikToka będzie mógł w łatwy sposób wyrazić swoją solidarność z WOŚP i zadbać o to, by wieść o 31. Finale niosła się jak najdalej. Platforma rozrywkowa wprowadziła specjalny filtr w aplikacji. Użytkownicy mogą założyć wirtualne czerwone okulary kojarzone z Jurkiem Owsiakiem albo wziąć do ręki wygenerowaną cyfrowo puszkę Orkiestry.
Zobacz również
TikTok zaprasza również do nagrania wideo promującego niedzielny finał. Możliwości jest sporo i wszystko zależy od kreatywności twórców. Dodatkowo platforma zachęca do oznaczania tworzonych treści hasztagiem akcji #WOSP2023. Ponadto film z Jurkiem Owsiakiem powita każdego, kto w niedzielę uruchomi TikToka.
– Najbardziej gorące i wspaniałe bycie razem, aby nieść pomoc to oczywiście Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Potrzebna jest Twoja energia, Twój czas, Twoja radość, Twoja chęć pomagania. Razem z nami i z TikTokiem możesz sprawić nie tylko sobie, ale i innym ogromną radość, bo przecież pomaganie jest dziecinnie proste. Jedno słowo, jeden gest, a na końcu nawet złotówka wrzucona do puszki wolontariusza czyni ogromną i skuteczną pomoc. Nagraj się, pozdrów, bądź razem z nami! Graj z nami! – dodaje Jurek Owsiak.
Gramy przeciwko sepsie
29 stycznia cała Polska zjednoczy się we wspólnej misji, aby rozprawić się z sepsą. To nie choroba, a efekt zbyt silnej reakcji układu odpornościowego na zakażenie. Co roku zbiera śmiertelne żniwo, choć wciąż brakuje precyzyjnych i aktualny danych na ten temat. W 2017 roku Światowa Organizacja Zdrowia podawała, że na świecie odnotowano 11 mln zgonów związanych z sepsą, co stanowiło prawie 20 proc. wszystkich globalnych zgonów. W tym samym roku niemal połowa wszystkich przypadków sepsy wystąpiła wśród dzieci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W niedzielę tegoroczne hasło Finału WOŚP „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!” wybrzmi nie tylko w Polsce, ale i na świecie ze względu na liczną Polonię poza granicami kraju. Zaangażowanie społeczności TikToka może sprawić, że zasięg akcji będzie jeszcze większy niż zwykle.