W zestawieniu Forbes znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. SalesTube trafił do pierwszej dziesiątki rankingu branży e-commerce, a jednocześnie na shortlistę siedmiu Diamentów Forbes 2023 w tej kategorii z dochodami powyżej 100 mln zł. W tym gronie są m.in. takie firmy jak MODIVO (klient SalesTube) i Oponeo. W ogólnym rankingu bez podziału na branże, wśród średnich firm z przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł SalesTube zajął 32. pozycję w woj. Mazowieckim i 113 w Polsce.
Jak pisze Forbes, przez trzy lata boomu w branży, e-commerce nie tylko obrodziło nowymi platformami i firmami stawiającymi na rozwój sprzedaży w kanałach online, ale wokół nich rozwinął się cały ekosystem firm wspierających internetowy handel. To, co wyróżnia SalesTube to, że jako agencja martech i e-commerce conected jest partnerem nie tylko polskich, ale i globalnych firm, dla których dostarcza rozwiązania end to end.
Zobacz również
– Kiedy 7 lat temu Group One postanowiła zainwestować w stworzenie marki, która pod jednym dachem połączy kompetencje e-commerce development, mediów, danych i technologii, wiele osób mówiło nam, że to nie może się udać. Największe marki e-commerce z sukcesem budowały wewnętrzne zespoły w każdym z tych obszarów i broniły się przed współpracą z agencjami. Jesteśmy dumni, że nasi klienci, liderzy w sprzedaży internetowej, tacy jak numer jeden w tym rankingu, czyli MODIVO, widzą i doceniają naszą wartość i nieustannie stawiają przed nami wyzwania, które pozwalają nam budować przewagi konkurencyjne. Dla nich i dla nas – mówi Joanna Czekaj, dyrektorka zarządzająca SalesTube.
W zestawieniu 15. edycji rankingu Diamenty Forbesa przedsiębiorstwa nagradzane są w trzech kategoriach, według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: firmy małe z przychodem ze sprzedaży od 5 do 50 mln zł, firmy średnie z przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł, firmy duże z przychodem ze sprzedaży powyżej 250 mln zł.
Celem rankingu jest zidentyfikowanie najdynamiczniej rozwijających się polskich firm w danym regionie, które osiągnęły najwyższy średni roczny wzrost wartości. Lista opracowywana jest na podstawie szwajcarskiej metody wyceny spółek, uwzględniającej wyniki finansowe i wartość aktywów, z lat 2017-2021.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing