Alior Bank wraz z influencerami pokaże, jak zostać twórcą internetowym

Alior Bank przygotował konkurs, w którym główną nagrodą są warsztaty z „Blowkiem” i Agą Grzelak dotyczące tworzenia treści w mediach społecznościowych. W spotkaniu weźmie udział 15 osób w wieku 13-17 lat, które najciekawiej opowiedzą o tym, jaką pasję chcą pokazać światu.
O autorze
2 min czytania 2023-01-27

Media społecznościowe w ostatnich latach cieszą się niesłabnącą popularnością. Ich rozwój rodzi wiele nowych możliwości, a poza hobby może stać się także ścieżką kariery. Zawód influencera to coraz częściej marzenie dzieci i młodzieży: jak się okazuje, blisko połowa dziewczynek w wieku 10-15 lat chce w przyszłości zostać instagramerką, youtuberką bądź tiktokerką*.

Najważniejszą rolę w rozwijaniu mediów społecznościowych odgrywa umiejętność tworzenia oryginalnych, angażujących i przyciągających uwagę obserwatorów treści w serwisach społecznościowych. Pozwala to na budowanie zasięgów, które wyróżnią konto na tle milionów innych.

Konkurs dla młodych twórców internetowych

Alior Bank chce wesprzeć swoich najmłodszych klientów w realizacji ich marzeń, dlatego wraz z Mastercard przygotował konkurs z wyjątkowymi nagrodami. W jego ramach, 15 osób w wieku 13-17 lat zyska szansę na udział w warsztatach z jednymi z najpopularniejszych w Polsce influencerów. Mowa o Karolu „Blowku” Gązwie, którego na YouTube obserwuje prawie 5 mln osób oraz Adze Grzelak, której konto na Instagramie zgromadziło 1,7 mln followersów.

Spotkanie odbędzie się w wyjątkowej przestrzeni warszawskiego Cosmos Muzeum. W jego trakcie „Blowek” wraz z Agą zdradzą swoje sposoby na tworzenie atrakcyjnego profilu w mediach, opowiedzą z czym wiąże się zawód influencera, a także pomogą znaleźć swoje miejsce w social mediach. Warsztaty odbędą się w luźnej formule i pozwolą przekuć teorię w praktyczną wiedzę. Uczestnicy otrzymają w prezencie także gimbal, czyli urządzenie służące do stabilizacji wideo, które pomoże w tworzeniu własnych filmów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wyraźnie widzimy, że rynek pracy cały czas się zmienia. Wciąż pojawiają się nowe profesje, które wymagają unikatowych umiejętności, tak jak zawód influencera. Skoro tak wiele młodych osób myśli o karierze w internecie, to postanowiliśmy ich w tym wesprzeć. Chcemy pokazać, na czym polega taka praca i jak znaleźć swoją przestrzeń w internecie. Warsztaty zaplanowaliśmy na sobotę, czyli dzień wolny od zajęć szkolnych. Miejsce spotkania również nie jest przypadkowe, ponieważ Cosmos Muzeum znane jest z bardzo ciekawej przestrzeni i bije rekordy popularności wśród internautów – dodaje Magdalena Lewicka, dyrektor Działu Komunikacji Marki, Alior Bank.

Uczestników do konkursu mogą zgłosić rodzice, którzy założyli lub założą im Konto dla Młodych w Alior Banku wraz z kartą Mastercard, a nastolatkowie zrealizują jedną transakcję za pomocą karty czy telefonu. Oprócz tego młodzi będą mieć zadanie do wykonania, polegające na przygotowaniu zdjęcia lub filmu, w którym opowiedzą o tym, jaką pasję chcą pokazać światu. Zgłoszenia można nadsyłać do 12 lutego br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa 15 osób, które przygotują najciekawsze zgłoszenia i spełnią warunki konkursu, otrzyma zaproszenie na spotkanie z influencerami w warszawskim Cosmos Muzeum. Dla kolejnych 15 osób Alior Bank przygotował nagrodę pocieszenia – lampę pierścieniową ułatwiającą robienie profesjonalnych fotografii i nagrywanie filmów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o konkursie na stronie: tworzrelacje.pl.

inspiring-girls.pl/aspiracje-dziewczynek-w-polsce-2021