– Ostatnie miesiące spędziliśmy, zastanawiając się nad kierunkiem rozwoju programu. Nowy pomysł jest odpowiedzią na dzisiejsze potrzeby rynku marketingowego. Wracamy do wielkich idei i poszerzamy spektrum treści o kolejne gatunki (m.in. obrandowany film dokumentalny, krótki metraż). To wszystko odzwierciedla już dzisiaj zmieniona nazwa projektu – wyjaśnia Kacper Sawicki, szef Papaya Films.
W nowej formule Papaya New Directors organizatorzy zaproszą do współpracy wybranych twórców i twórczynie, którzy zrealizują filmy dla partnerów. Nie oznacza to jednak, że konkurs zamyka się na nowe talenty. Każdy może zgłosić się do inicjatywy, przesyłając swoje prace przez formularz na stronie. A ci reżyserzy i reżyserki, których dotychczasowe realizacje przekonają organizatorów, zostaną zaproszeni do stworzenia treatmentu na zadany temat. W tej edycji to partnerzy konkursu, na podstawie stworzonych treatmentów zdecydują, kto zrealizuje dla nich filmy. O produkcję filmów zadba zespół Papaya Films.
Zobacz również
– Przez 9 lat trwania konkursu poznaliśmy ponad 12 tys. młodych twórców, którzy wysyłali i realizowali swoje pomysły dla kilkudziesięciu polskich i międzynarodowych marek. Dziś wielu z nich rozwija swój talent w branży kreatywnej lub realizuje się reżysersko. Właśnie ze względu na nich, w tej edycji zmieniamy zasady gry. Doceniamy tych, którzy wytrwale i konsekwentnie dążą do celu, rozwijając swój potencjał w krótkich formach, teledyskach czy kontencie obrandowanym – dodaje Sawicki.
Wszystkie filmy zrealizowane w 2023 roku od stycznia do października, zostaną zakwalifikowane do etapu konkursowego i będą miały szansę powalczyć o nagrody pieniężne podczas finałowej gali pod koniec 2023 roku.
Więcej informacji o tegorocznej edycji na stronie: www.papayanewdirectors.com.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing