Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Digital Farm wzywa

Masz pomysł jak unowocześnić marketing? Ostatni dzwonek by wziąć udział w Digital Farm - projekcie, w ramach którego rozwijane są takie firmy, jak agencja badań rynku, producent pierwszych komercyjnych drukarek 3d w Polsce czy platforma umożliwiająca sprzedaż autorskich plików.
O autorze
0 min czytania 2013-09-20

Digital Farm to realizowany przez LMS Invest Projekt skierowany do pomysłodawców z branży marketingowej, posiadających pomysł na innowacyjne przedsięwzięcie i chęć rozpoczęcia działalności gospodarczej. Twórcy projektu realziaują się na pomysłach opartych o nowoczesne metodymarketingowe.

Do udziału w projekcie kwalifikują się przedsięwzięcia wykorzystujące w sposób niestandardowy dostępną wiedzę i urządzenia marketingowe. Szanse na wzięcie udział w Digital Farm mają te pomysły na biznes, które odznaczają się wysoką innowacyjnością i zastosowaniem najnowocześniejszych technologii.

Celem projektu jest wybór pomysłów, w których decydującą rolę odgrywa technologia lub innowacyjny model wykorzystania istniejących rozwiązań, gdzie głównym trendem napędzającym rozwój jest konwergencja urządzeń i platform programistycznych.

Szczegóły dostępne są na stronie www.lmsinvest.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing