14 lutego świętujemy nie tylko walentynki, ale również 18 urodziny jednej z największych platform e-commerce na polskim rynku – Ceneo. Z tej okazji marka wypuściła nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90` – 10 lat przed powstaniem Ceneo.
Na ekranie widzimy lutowy dzień na bazarze. Sprzedawcy układają towar, czekając na kupujących. Mają szeroki asortyment – od zabawek po kasety i drobną elektronikę. Chcą jak najlepiej zaprezentować towar, żeby zainteresować przechodniów. Główną bohaterkę, podczas walki z taśmą kasetową, nagle nawiedza wizja przyszłości internetu. Widzi wszystkie sklepy w komputerze – tysiące takich bazarków jak ich. Miejsce, w którym można wyszukać produkt, porównać jego cenę i kupić bezpośrednio na platformie poprzez guzik „KUP TERAZ”. Z zachwytem odkrywa, że to się będzie nazywać CENEO.
Zobacz również
Poprzez reklamę marka chcę podkreślić swoją wieloletnią obecność na rynku i zwrócić uwagę na to, jak serwis Ceneo ułatwia nam codzienne zakupy. Marka przygotowała również urodzinowekupony rabatowe dla użytkowników, które można znaleźć na Ceneo.pl.
Spot emitowany i promowany jest na platformie YouTube oraz kanałach social media. W ramach kampanii urodzinowej prowadzone są również działania dodatkowe, jak Branded Effect marki na TikToku czy konkursy na social mediach Ceneo
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach