Żabka postanowiła po raz kolejny zaskoczyć swoich klientów, wprowadzając z okazji Dnia Zakochanych kolejną unikatową wersję hot doga. Love Dog to unikalne połączenie różowej bułki, kiełbaski z dodatkiem żurawiny i specjalnego pikantnego sosu na bazie przecieru z mango z dodatkiem czerwonej ostrej papryki. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania jego własnej wersji. Od 13 do 19 lutego br., w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie Love Dogi będzie przygotowywał także Robbie.
Zobacz również
Różowy hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 13 do 28 lutego br. lub do wyczerpania zapasów, w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją Żappka w cenie 4,99 zł. W walentynki, czyli 14 lutego br., użytkownicy Żappki będą mogli kupić produkt w promocyjnej cenie 3,99 zł.
W okresie od 1 do 14 lutego br., w sklepach Żabka znaleźć można także okolicznościowe słodycze, m.in. bombonierki, żelki, lizak czekoladowy serce, a także jabłka walentynkowe z napisem „I love you”. Dodatkowo w walentynki klienci będą mogli zakupić bukiety róż.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z początkiem lutego br. Żabka wystartowała z kampanią „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy”. Sieć w zabawny sposób pokazuje w niej sytuacje, kiedy to skorzystanie z ekspresowych zakupów online może być lepszym rozwiązaniem niż wizyta w sklepie.